Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romeo Carpaccio zei:Noobvraagje aangezien ik hier een paar dagen geleden mee ben begonnen. Wat bedoelen jullie met units?
Arne zei:Stel dat mijn maximumstake 5 euro is, dit is dan 10/10 units vermoed ik? Als ik dan voor 4 euro wil spelen zet ik 8/10 units in?

TrickY. zei:En voor max bet wordt nogal vaak 5% van je bankroll gebruikt denk ik.
Romeo Carpaccio zei:Thanks! Op welke sites wordt dit toegepast?
NemesisBE zei:1" voor de hoekschop van de 1-0 heb ik dit geplaatst:
https://www.dropbox.com/s/30rcqadqq0qpxp0/Screenshot 2014-01-14 21.22.31.png
hahahahaha
Ik had 1X op Kortrijk, spijt dat ik niet meer dan 2 euro heb ingezet, want was een vrij zekere bet.
Is inderdaad niet de beste bed,TrickY. zei:Ik heb €20 combi Lokeren, Napoli, Milan, City, Espanyol & Real. Enorm dom want verscheidene ploegen moeten eigenlijk niet meer winnen maarja, toch free voucher![]()
Therapy zei:Voucher van welke site?

speeding.be zei:Is inderdaad niet de beste bed,
Maar City en Real zullen wel winnen. Milan moet ook wel winnen na de wanprestatie van een paar dagen geleden en Napoli is in topvorm. ... Zou wel eens kunnen lukken. Hoeveel kun je winnen?
S1RBOT zei:Napoli en City handicap @1,80
Iemand enig idee met welke ploeg City speelt?
Romeo Carpaccio zei:Kan iemand eens kort die handicaps uitleggen? Enigste dat ik nog niet begrijp
)