Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lars-v

Legacy Member
Black zei:
Khad Alfreton Town,Japan U22 -1, Bayern Leverkusen -1, Barca en Union Berlin gespeeld.

damn, quotering? Ik had freiburg (wonnen laatste oefenmatchkes toch) :(
Hoe kom je bij union berlin btw?

Black

Legacy Member
lars-v zei:
damn, quotering? Ik had freiburg (wonnen laatste oefenmatchkes toch) :(
Hoe kom je bij union berlin btw?

Bijna 16
Wel maar 5 euro gespeeld

Met het uitstellen van Alfreton Town ist wel iets minder jammer genoeg.

@Fordjah: villareal bewust niet genomen, zou er niet van verschieten moesten ze gelijk spelen of verliezen. Met Spanjaarden weet ge nooit (mss een akkoordje, wij La Liga, jullie de beker :unsure: )

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Voor vanavond:

Estoril 1x (al binnen)
Villareal naar volgende ronde
Getafe - Barca 2

En in een andere combi heb 'k nog Djokovic staan, morgenochtend om 10u, die moet met minder dan 29.5 games winnen, moet lukken normaal gezien, is een avondmatch dus temperatuur zal hopelijk minder parten spelen

speeding.be

Legacy Member
Burkina Faso volgend doelpunt aan 2.40 -> staan 0-1 achter tegen Marokko. Burkina is goed aan het drukken dus is wel mogelijk! Heb ze ook op winst gezet @ 20. :D

fordjah

Legacy Member
Geld juist op mijn rekening laten storten vanaf Napoleon Games. Kzie het alweer aankomen. Fuck dees gewoon.
Nog wa geld op pinnacle staan. Daar nog wa me voort doen en dan stoppen.
Ik kan tegen mijn verlies maar tmoe nie blijven duren ook ze. :fuckyou:

Black

Legacy Member
fordjah zei:
Geld juist op mijn rekening laten storten vanaf Napoleon Games. Kzie het alweer aankomen. Fuck dees gewoon.
Nog wa geld op pinnacle staan. Daar nog wa me voort doen en dan stoppen.
Ik kan tegen mijn verlies maar tmoe nie blijven duren ook ze. :fuckyou:

Ik zei het nog daarnet, vertrouw dat boeltje daar niet :p

speeding.be

Legacy Member
speeding.be zei:
Burkina Faso volgend doelpunt aan 2.40 -> staan 0-1 achter tegen Marokko. Burkina is goed aan het drukken dus is wel mogelijk! Heb ze ook op winst gezet @ 20. :D
€6 aan 2.90 is een feit, in minuut 88 :D

Spelen tot ik de volgende schijf van 25 heb, storten naar mijn rekening en vandaag afsluiten met €100 winst! :D

Villareal X
(Real Sociedad heeft wel meer kans op de 0-2, dan dat da 1-1 er komt, .... maar heb vertrouwen in Villareal)

Black

Legacy Member
speeding.be zei:
€6 aan 2.90 is een feit, in minuut 88 :D

Spelen tot ik de volgende schijf van 25 heb, storten naar mijn rekening en vandaag afsluiten met €100 winst! :D

Villareal X
(Real Sociedad heeft wel meer kans op de 0-2, dan dat da 1-1 er komt, .... maar heb vertrouwen in Villareal)

Nice call! :niceone:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
speeding.be zei:
€6 aan 2.90 is een feit, in minuut 88 :D

Spelen tot ik de volgende schijf van 25 heb, storten naar mijn rekening en vandaag afsluiten met €100 winst! :D

Villareal X
(Real Sociedad heeft wel meer kans op de 0-2, dan dat da 1-1 er komt, .... maar heb vertrouwen in Villareal)

Laten we toch hopen dat het nog 1-1 wordt, liefst 2-1 zodat ik geen verlenginen moet aanzien :(

MilsoN

Legacy Member
Gisteren beetje dom geweest door te rap 5 euro te smijten op Barça HC te zetten met de rust (@3.65). Compleet vergeten dat dit de return is en dat ze wss met een B-elftal gaan spelen...

Sent from my LT22i using Tapatalk

MangleR

Legacy Member
Amai, ik zet villareal nog to win in de 72' @ 7
Krijgen ze een penalty en raast PERBET dan nog de penalty keihard naast, man man man.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Pff ze hebben me ook genekt, stond samen met Barca in een combi.

Nu terug op Barca gebet:
-4.5 doelpunten

speeding.be

Legacy Member
5 euro @ 4.50 Getafe eerste goal ... en merde, in minuut 18 moest de 1-0 gevallen zijn.

Black

Legacy Member
Barca goal, Messi.

Congratz aan die kerel die half time heeft gebet, propere odd ook :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan