Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
speeding.be zei:25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ...![]()
speeding.be zei:25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ...![]()
.speeding.be zei:op Napoleon staat Monaco aan 1.83.
[C]NightRaver;18155210 zei:Le Havre - Metz : Metz DNB @2,65
Ik ken deze competitie niet maar lijkt me een mooie odd voor de koploper tegen de nummer 12 ...

[C]NightRaver;18155210 zei:Le Havre - Metz : Metz DNB @2,65
Ik ken deze competitie niet maar lijkt me een mooie odd voor de koploper tegen de nummer 12 ...
Fella zei:Nog altijd aan het twijfelen of ik Monaco wel ga spelen.
Zou niet mogen mislopen, maar toch.

Fella zei:Nog altijd aan het twijfelen of ik Monaco wel ga spelen.
Zou niet mogen mislopen, maar toch.

TheRedDevils zei:3 euro opgezet om verlies van de falers van Brugge te compenseren![]()
.S1RBOT zei:Gewoon spelen! Heb hem toch ook maar gespeeld...
Monaco @1,83
Fella zei:Mhmm.. nog altijd aan het twijfelen.
Ga hem wss wel spelen, gewoon nog het bedrag uitmaken.
Hoeveel gebet?
Dat was hetgeen ik boven een rond bedrag zat
Toch ma niet teveel want het blijft Franse comp.fordjah zei:I'm in
4 units Montpellier v Monaco 2 @ 1.8
5 units Granada v Valladolid 1 @ 2
Ook gewoon in combi gezet.
3 units Monaco 2, Granada 1 @ 3.6
TrickY. zei:Fuck dees, ook 25 op gesmeten![]()
S1RBOT zei:Hoeveel is 1 unit? Hoe moet ik dat precies bekijken eigenlijk? Of wilt dat zeggen hoe zeker je bent van een bepaalde bet?