Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrickY.

Legacy Member
Hahaha ok nvm. Mss ff break of ik ga tilten :p nix voor mij dees, gwn beetje fun betten

speeding.be

Legacy Member
XTAZ zei:
Play when feeling lucky - www.napoleongames.be

Bedoeling is om de langst winnende reeks neer te zetten.
Minpuntje: minimum odds van 1.1 en stake €10 per combi.
Kweet alleen niet of je 5 combi's tegelijk mag spelen of dat je moet wachten tot je 1e combi als gewonnen staat.
Heb het ook eens doorgenomen. Wel interessant. Ik heb wel al geleerd dat tennis zeer verraderlijk.

Dus eigenlijk allemaal combi weddenschappen doen op matchen die eigenlijk al lang gespeeld zijn (waar de ene persoon al een riante voorsprong heeft? :p). (een combi van 1.1 is toch nog best laag?)

"De actie start op maandag 13/01/14 00:00 tot zondag 26/01/14 23:59;"

De wedstrijden beginnen morgen al. Of zitten we met een verschil in tijd? :p

Anoniem06

Legacy Member
Ik ga vanavond na het blokken mijn stats eens updaten. Ik heb vannacht nog enkele nba bet's gedaan, en een verloren bet in Australië. Had deze niet gepost maar ach, uiteindelijk is er toch geen competition gekomen en post ik hier vooral voor mezelf. :p Sta nu op -6 units, maar kan goed gemaakt worden door:

moldova u-18 v latvia u-18 [International] 2 @ 1.88
belarus u-18 v Azerbaijan u-18 [International] 1 DNB @ 1.60
Beiden 6/10 units.

TheRedDevils

Legacy Member
2/3 NBA bets juist vannacht :) Via irc tips doorgekregen en de ene die verkeerd is kwam doordat er extra tijd werd gespeeld (bet was inclusive ET)
Zal straks mijn stats ook eens updaten. Wat verlies gemaakt denk ik door die bet op Monaco, merci voor de tips gasten. :unsure:

Total bets: 15 Won: 8 Lost: 7 Hitrate: 53% ROITotal: 20% ROIMonth: 20%


Update de beginpost maar Arne. :p

Voor straks nog (+ heb nog 2 openstaande bets) :
Hull-Chelsea over 2,5
Cardiff-WH over 2,5
Dempsey to score

fordjah

Legacy Member
5 units Athletic Bilbao v Almería 1 @ 1.4
5 units Atlético Madrid v Barcelona BTS @ 1.48
5 units Elche v Sevilla 2 @ 2.2

Black

Legacy Member
fordjah zei:
5 units Athletic Bilbao v Almería 1 @ 1.4
5 units Atlético Madrid v Barcelona BTS @ 1.48
5 units Elche v Sevilla 2 @ 2.2

Gij kiest toch altijd wel riskante bets vind ik :p

Kzal nog eens wat bets plaatsen:

Funbet:

Everton
Chelsea
Tottenham
BlackBurn Rovers
Brunley
Charlton-Barsnley X
Brighton Hove - Birmingham over 2.5
Nottinghamforrest (x2)


1 euro @ 98.70


En dan nog 19 euro op Burnley @ 2



Engelse 2de klasse ligt me goed. Gisteren klote Monaco en Metz! Metz tegen 10 man nota bene.

fordjah

Legacy Member
Bwa, Bilbao valt nog mee :unsure:

Combi:

2 units Sevilla 2, Athletic Club Bilbao 1, Barcelona 2 @ 6.38

Black

Legacy Member
Burnley 0-2 aan het winnen dus moet goedkomen, mijn funbet 1 fout wss, die over 2.5 goals.
Waarom ik die er heb ingestoken begrijp ik nog niet...

Dat gelijkspel is postponed dus ongeldig

Fella

Legacy Member
Ging ook voor Burnley gaan, maar door het verlies van Monaco gisteren zat ik te twijfelen, spijtig.

S1RBOT

Legacy Member
Hoop dat niemand op PSG heeft ingezet, want die gaan precies Monaco achterna :p

1-0 achter tegen Ajaccio hehe (wel ng een uur spelen uiteraard)

Black

Legacy Member
Fella zei:
Ging ook voor Burnley gaan, maar door het verlies van Monaco gisteren zat ik te twijfelen, spijtig.

Leicester gistere zwaar gewonnen dus als ze mee aan de top wilden blijven was dit wel een must win (tegen een zwakkere ploeg). Maar goed zoals ge zegt bij Monaco was dat eigenlijk ook hoewel ik de indruk heb dat ze enkel europees willen spelen.

Championship is echt de beste league om op te betten vind ik :p

Ik wilde QPR ook nemen maar die stonden echt hoog dus vertrouwde het niet. Zijn nu 0-3 aan het winnen...

TheRedDevils

Legacy Member
Als ik over 2,5 bet in de PL wordt er amper gescoord die speeldag (buiten 1 match nu). Kzal maar van die bets blijven denk ik.:cry:

speeding.be

Legacy Member
S1RBOT zei:
Hoop dat niemand op PSG heeft ingezet, want die gaan precies Monaco achterna :p

1-0 achter tegen Ajaccio hehe (wel ng een uur spelen uiteraard)
Ik heb 10 euro ingezet toen ze op 1-0 achterstand kwamen. 10 euro aan 1,5. Voor de rust viel nog nog de 1-1, dus ik vermoed dat dit wel zal lukken.

Tottenham - Everton - Manu in een combi aan 3.05 - hopelijk herpakt Manu zich!

Anoniem06

Legacy Member
Mijn bets van de afgelopen 2 dagen:
waj6.jpg


Vandaag toch iets kunnen goedmaken. Zal straks bets voor NBA hier posten.

Bij de voetbal blijf ik voortaan af van de under/overs, is te vaak kwestie van geluk.

Total bets: 44 Won: 27 Lost: 15 Void/Push: 2 Hitrate: 64% ROITotal: 3% ROIMonth: 3% UnitsTotal: +5.80 UnitsMonth: +5.80

Anoniem06

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Als ik over 2,5 bet in de PL wordt er amper gescoord die speeldag (buiten 1 match nu). Kzal maar van die bets blijven denk ik.:cry:

Ja, 2.5 bets zijn moeilijk. Straks Athletico - Barcelona, aanlokkelijk om er over 2.5 op te zetten maar ga het toch niet doen. Staat redelijk laag en heb mij al teveel aan dat soort bets mispakt.

Misschien direct uw statistieken updaten, dan plaats ik ze? Ze zullen helaas wel wat veranderd zijn ondertussen zeker? :p

speeding.be

Legacy Member
2r60039.png


Voor vnv!

Ik kan maar 1 ding hopen -> ManU moet winnen (normaal doe ik nooit een enkelvoudige bed en een combi met hetzelfde team, maar ik moest gewoon ... de drang om eens goed te wedden op manu is groot :D )

TheRedDevils

Legacy Member
Arne zei:
Ja, 2.5 bets zijn moeilijk. Straks Athletico - Barcelona, aanlokkelijk om er over 2.5 op te zetten maar ga het toch niet doen. Staat redelijk laag en heb mij al teveel aan dat soort bets mispakt.

Misschien direct uw statistieken updaten, dan plaats ik ze? Ze zullen helaas wel wat veranderd zijn ondertussen zeker? :p
Als Swansea wint ga ik het updaten, dan heb ik het verlies goedgemaakt :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan