Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:doh:Liquigi zei:Gevolgd (ik neem aan dat eens een bet gepost wordt, een andere tipster die bet niet meer mag posten...?)
Real Sociedad - Villareal Over2.5 x1.83 (komt in orde)
ad: als ik al mijn lopende bets win ong. 18€speeding.be zei:25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ...![]()

Fella zei:Monaco is idd wel een goede bet morgen.
Hoeveel geld zetten jullie zo gemiddeld in? Hangt het af van jullie huidige bankroll of doen jullie waar je zin in hebben?
Ik ben niet echt iemand die veel geld durft in te zetten (zelf niet meer dan 5 euro, meestal 1-2 euro ofzo, sta nochtans met 40 euro).
Gelukkig is het zo nog niet mis gegaan 
Fella zei:Hoeveel geld zetten jullie zo gemiddeld in? Hangt het af van jullie huidige bankroll of doen jullie waar je zin in hebben?
Ik ben niet echt iemand die veel geld durft in te zetten (zelf niet meer dan 5 euro, meestal 1-2 euro ofzo, sta nochtans met 40 euro).

Een minuut voor het einde eerste kwart staan ze een punt voor met possession, einde eerste kwart zes punten achter, drie minuten in tweede kwart staan ze weer drie punten voor.Gavin zei:Knicks eerste kwart @2,65
TheRedDevils zei:NBA bet van iemand gevolgd
2 euro op Knicks-Heat under 197,5!
Gelukkig op niets gebet vandaag! Misschien morgen ook op Club zetten.
Edit : 3 euro op Club gezet voor ik het morgen vergeet.

S1RBOT zei:Deze nacht tennis
Isner @1,40
NemesisBE zei:Heerenveen staat aan 1.70 om te winnen van Lierseen 2.95 met 0-1 handicap.
Black zei:Kzie Heerenveen wel winnen...
speeding.be zei:Komaan Heerenveen, vasthouden dit!
Leuk! had beter een bedje geplaatst bij 1-2, weekend goed begonnen.
S1RBOT zei:*edit* toch ook nog Heerenveen gespeeld @1,52 (live)