Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr¥pT

Legacy Member
2 combis atm

Gala Win
Barca BTC
Chaleroi BTC x5.88

Gala 1x
Barca over 2.5 x2.11

Heb nog beetje over om mss om kenis zen pwnage bets te zetten xD

Antwerp1

Legacy Member
Gala 1 ongeldig bij draw, Rc Mechelen 2X en Torhout 1X
Gala 1X, Milan bts en Patro Eisden 1X

kakkaa

Legacy Member
Ik twijfel nog, Gala heeft veel pech gehad in de champions league. Erg wisselvallig ook.
Schalke vind ik in slechte vorm. KJH is volgens mij wel weer terug, maar toch.
Ik schat een 1-0 of 1-1 miss. Lastig.

Normaal gesproken moet Barca Ac milan helemaal wegspelen. Ac milan is bij lange na niet het team waar Barca een paar jaar terug tegen speelde; geen pato, ibra, pirlo etc. Oh en Balotelli mag niet meedoen. 1-3 denk ik.

Kenis

Legacy Member
had blijkbaar mijn combi ni gepost,
cercle over 2.5 (al bezig)
Milan X
Galatasaray win
Blackpool win

Kr¥pT

Legacy Member
Antwerp1 zei:
dat niemand hier op 3e klasse gokt :)

mijn reden is omdat ik telkens ik wed, de match live volg, daarom vind ik gokken leuk, dan wordt de match ietsje spannender ^^ 3e klasse matchen vind ik jammer genoeg maar niets

Kr¥pT

Legacy Member
Antwerp1 zei:
dat niemand hier op 3e klasse gokt :)

mijn reden is omdat ik telkens ik wed, de match live volg, daarom vind ik gokken leuk, dan wordt de match ietsje spannender ^^ 3e klasse matchen vind ik jammer genoeg maar niets

super-styler

Legacy Member
Kenis zei:
had blijkbaar mijn combi ni gepost,
cercle over 2.5 (al bezig)
Milan X
Galatasaray win
Blackpool win


Cercle bet al binnen :) Maar Milan x is toch een heel riskante bet? zie ze totaaaal niet gelijkspelen zelfs :)

R0bbeW

Legacy Member
Ik ben net begonnen met gokken. Ik ben begonnen op Betfirst, is dit een goede keuze? Deze keuze heb ik gemaakt omdat er bij Unibet ook gepokerd en andere casinospelletjes gespeeld kan worden en dit zou misschien te aanlokkelijk zijn.
Nu heb ik nog een paar vragen. Welke site gebruiken jullie voor statistieken? Betfirst heeft zelf ook een statistiekending maar ik zou graag een iets uitgebreider hebben (vb welke spelers doen niet mee, ...). Ten tweede, bestaat er een goede site om de matchen live te volgen via verschillende statistieken?

Antwerp1

Legacy Member
stijnd zei:
Post u bets hier maar van 3de klasse, ben benieuwd :)


Sent from my iPad using Tapatalk

ja ze staan hierboven he :p Het stomme is da ge ze ni live kunt volgen. Soms op futbol24 maar vandaag ni.
RC Mechelen staat 1-3 voor. Torhout 0-1 achter in de rust, moet nog veranderen. Patro geen idee van :)

saikon

Legacy Member
R0bbeW zei:
Ik ben net begonnen met gokken. Ik ben begonnen op Betfirst, is dit een goede keuze? Deze keuze heb ik gemaakt omdat er bij Unibet ook gepokerd en andere casinospelletjes gespeeld kan worden en dit zou misschien te aanlokkelijk zijn.
Nu heb ik nog een paar vragen. Welke site gebruiken jullie voor statistieken? Betfirst heeft zelf ook een statistiekending maar ik zou graag een iets uitgebreider hebben (vb welke spelers doen niet mee, ...). Ten tweede, bestaat er een goede site om de matchen live te volgen via verschillende statistieken?

Blijf weg bij Betfirst... Grootste klucht ooit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan