Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Justchill

Legacy Member
Justchill zei:
Straks ATP Marseille: 1e ronde

B Paire - Devvarman : 1

Fuck zeg serieus mispakt, Paire net 2e set gewonnen en matchpunt weggewerkt...

Atm is Petrova wel de betere van Cibulkova, dus daar valt wel wat te rapen.

C6O2

Legacy Member
lazio-borussia:1
metalist-newcastle: x2
charleroi-cercle:1
genk-stutgart:2
plzen-napoli:2

fordjah

Legacy Member
Chalala - Cercle 2

Combi:
Arsenal - Bayern 2
Porto - Malaga 2

Odds voor Malaga zijn veel te leuk. Proberen waard :)

Kenis

Legacy Member
Arsenal X , Malaga win,Barnsley win, Cardiff win
Bayern 1 goal win, Malaga X, Barnsley win, Birmingham 1x

Justchill

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Zijn er nog die ni kunne inloggen op de mobiele site van unibet?

Dat heeft eigenlijk nooit gewerkt bij mij. Iedere keer als je je login invult, kom je op een lege pagina. Je zou haast denken dat het een fishing site is.

Unibet is nu plat btw, verdomme nu dak aant winnen was :p

Justchill

Legacy Member
Een vraag:

Hoe gokken jullie eigenlijk?
Spelen jullie tot je een bepaald bedrag gewonnen/verloren hebt dagelijks of wat is jullie vast stramien.
Hoe houden jullie het gokken binnen de perken?
Ik merk dat ik toch moet gaan oppassen..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
U zelf wa in de hand leren houden :P twerkt nu eenmaal aanlokkelijk zeker als ge begint te winnen. Ik doe het echter al ni meer voort geld ma gewoon voor de fun :P t geeft wa extra spanning en alsk er een paar euro aan kan overhoude ist goed :)

Justchill

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
U zelf wa in de hand leren houden :P twerkt nu eenmaal aanlokkelijk zeker als ge begint te winnen. Ik doe het echter al ni meer voort geld ma gewoon voor de fun :P t geeft wa extra spanning en alsk er een paar euro aan kan overhoude ist goed :)

Probleem is dak soms as'k iets verloren heb da direct wil terugwinnen en dan van die stomme all-in bets doe zonder er echt bij na te denken of de game te analyseren.

Te veel willen inzetten is soms ook een probleem, zal da wel moeten afleren.

't Is idd heel aanlokkelijk, met een paar muisklikken 25€ of meer winnen..:)

MangleR

Legacy Member
Check bayern hun uit-resultaten in de deze champions league
Bate 3-1
Lille 0-1
Valencia 1-1

Arsenal @ 4 is tè mooi

En mijn persoonlijke favoriet , Walcott anytime & 3-1 @ 41

Arcturus

Legacy Member
Justchill zei:
Probleem is dak soms as'k iets verloren heb da direct wil terugwinnen en dan van die stomme all-in bets doe zonder er echt bij na te denken of de game te analyseren.

Te veel willen inzetten is soms ook een probleem, zal da wel moeten afleren.

't Is idd heel aanlokkelijk, met een paar muisklikken 25€ of meer winnen..:)
heb ooit es een bet gedaan van 700 euro op dat er nog een goal zou vallen met 30 min left.
alles kwijt.
reden van die bet was omdat ik 300 down was en zo vlug mogelijk wou terugwinnen.

nu zet ik gewoon een stortingslimiet op de site.
gokken is mijn kryptonite.
ik drink ni , rook ni, drugs ni. maar gokken wel.

dus deposit en bet-restricties kunnen je helpen.

Justchill

Legacy Member
Arcturus zei:
heb ooit es een bet gedaan van 700 euro op dat er nog een goal zou vallen met 30 min left.
alles kwijt.
reden van die bet was omdat ik 300 down was en zo vlug mogelijk wou terugwinnen.
.

Ja dat is herkenbaar; 700€ is al wel de moeite om in 1 keer te betten, amai, daar was je toch efkes ni goe van zeker?

Nu voetbal kijken, op NL3

Tah_b00nz0r

Legacy Member
MangleR zei:
Check bayern hun uit-resultaten in de deze champions league
Bate 3-1
Lille 0-1
Valencia 1-1

Arsenal @ 4 is tè mooi

En mijn persoonlijke favoriet , Walcott anytime & 3-1 @ 41

0-1 goei begin :D

Kheb trouwens bayern win en bts porto - malaga
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan