Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Justchill

Legacy Member
Justchill zei:
Voor vanavond:

Inter X2
Ajax 2
Fenerbace door
Bordeaux door

10€ die er 80 kunnen worden

Grr ajax heeft het verpest en ze liggen er nu nog uit ook

Antwerp1

Legacy Member
Bij Antwerp zijn de lonen van januari nog ni betaald. En de spelers zijn er allesbehalve blij mee, hebben op training hun ongenoegen geuit.
Ik wil er ni op wedden, maar mss een tip voor anderen: verwacht ni teveel van ons vandaag ;)

stijnd

Legacy Member
Combi JPL/2de klasse:

Schermafbeelding%202013-02-22%20om%2010.39.03.png

fordjah

Legacy Member
Combi:
AA Gent - Cercle Brugge 1
Kv Mechelen - Leuven 1
Charleroi - Zulte 2
Kv Kortrijk - Bergen 1

Single bet:
Brugge - Anderlecht 2
Germinal Beerschot - Lierse 1
Standard - Genk 1

Hopelijk gaat het wat beter dan gisteren met de UEFA League. Was een kleine ramp :lol:

Antwerp1

Legacy Member
Voor vanavond: MVV en Graafschap ongeldig bij draw, Tubeke scoort ni in beide helften (hopelijk voor ons, wij scoren toch nooit :p), Nice ongeldig bij draw en NEC X2

pablohoney

Legacy Member
150 euro gewonnen met
Lyon - tottenham 1
genk - stuttgart 1
bordeaux - dinamo kiev 1
steaua boekarest - ajax 1
metallist - newcastle x
liverpool zenith 1

moest wel maar 3 vd 6 juist hebben

Pariah

Legacy Member
omloop: roelandts top 3 @3.55

kristoff over ciolek
pozatto over flecha
offredo top 3 @20
offredo over elmiger
hushovd to win @19
pozzato to win @11
pozzato top 3 @3.5

k-b-k

kristoff over van hummel

kakkaa

Legacy Member
pablohoney zei:
150 euro gewonnen met
Lyon - tottenham 1
genk - stuttgart 1
bordeaux - dinamo kiev 1
steaua boekarest - ajax 1
metallist - newcastle x
liverpool zenith 1

moest wel maar 3 vd 6 juist hebben

Knap! Wat was je inzet en welke bet heb je gedaan als ik vragen mag?

Anoniem06

Legacy Member
pablohoney zei:
150 euro gewonnen met
Lyon - tottenham 1
genk - stuttgart 1
bordeaux - dinamo kiev 1
steaua boekarest - ajax 1
metallist - newcastle x
liverpool zenith 1

moest wel maar 3 vd 6 juist hebben

Via unitbet? Is dat dan al die matchen selecteren, dan 'systemen' klikken, en dan 20 drievoudig ofwat?

pablohoney

Legacy Member
neen op een betting service terminal, ipv combi gewoon systeem aanvinken en dan 3/6, 4/6 enz.
geen idee hoe dit op unibet precies werkt.
was met 10 euro overigens.

kakkaa

Legacy Member
Ik vat em niet echt. 10 euro inleggen, 50% goedhebben en 150 euro winst maken?

pablohoney

Legacy Member
je moest minimum 3 vd 6 juist hebben, winst bleef hetzelfde of je er nu 3 of 6 goed had.

Pariah

Legacy Member
idd met die 3 matchen die je correct hebt, kan je moeilijk een notering van 15 halen lijkt me. Zeker dat je niet 3x10 euro hebt ingezet ofzo :unsure:

dailybetblog

Legacy Member
Testcase gebaseerd op corner statistieken, geen idee wat het gaat geven maar zal ze hier posten kwestie van het mistens vol te houden tot ik een sample heb van 100 bets. 1 unit is 1/5 van mijn normale flat stakes. Ik hoop om Serie A en Primera er volgende week ook bij te krijgen.

1 unit Freiburg vs Frankfurt Under 10 Corners @ 1.93
1 unit Fulham vs Stoke 1st Half Under 5 Corners @ 1.96
1 unit Fulham vs Stoke Under 10.5 Corners @ 1.86
1 unit Norwich +1.25 corners vs Everton @ 2.08
2 units Reading -1 Corner vs Wigan @ 1.92

Xhizor

Legacy Member
Pariah zei:
idd met die 3 matchen die je correct hebt, kan je moeilijk een notering van 15 halen lijkt me. Zeker dat je niet 3x10 euro hebt ingezet ofzo :unsure:

Lijkt me ook wel sterk met 3 matchen van de 6 juist hebben 150 euro winnen. Denk dat je vlug rijk ga komen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan