Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stijnd

Legacy Member
Chaleroi staat onder Luik in het klassement, toch zie je ze als winnaar ?

Maxwell

Legacy Member
PSV - Zwolle (0-1) : 1
Lyon - Evian: 1

@ 2

Gene vette maar vrij sure bet.

gilly

Legacy Member
stijnd zei:
Chaleroi staat onder Luik in het klassement, toch zie je ze als winnaar ?

ah , had niet eens naar het klassement gekeken :p
maar doet er ook niet veel toe eigenlijk.
Bij charleroi speelt ex-nba'er , paar van europese topclubs. Bij luik vooral belgen, vond ze echt zwak laatste keer dat ik ze zag spelen. Als charleroi wilt is dit normaal altijd win.

Kolibriet

Legacy Member
Hannover is ook wel aan een slechte reeks bezig:
Sat 15/12/12 BUN Fortuna Düsseldorf 2 - 1 Hannover 96
Wed 19/12/12 DFP Borussia Dortmund 5 - 1 Hannover 96
Sat 12/01/13 CLF Utrecht 2 - 1 Hannover 96
Niet dat het zoveel wil zeggen maar toch iets waar je rekening mee kan houden ;)

MangleR

Legacy Member
Ajax - Feyenoord zondag

Vermits Feyenoord zonder supporters gaat naar Ajax + Ajax zit propvol hoop ik op de twaalfde man die er ook een paar zal binnenjouwen

Ajax -1 @ 2.4

gilly

Legacy Member
stijnd zei:
Ziet er niet zo goed uit, 28-18 nu (2de quarter bezig)

omfg op bepaald moment 50-25 achter. in 15 seconde voor einde staat het 82-81 en luik balbezit maar blokshot en score voor charleroi +vwp, scoor die vwp 82-83.
toch kan luik nog scoren via vwp'en 84-83. Dan matt walsh met nog 2 seconden fzo een 3pter => 84-86

wat een triller! ship die 100euries :p

stijnd

Legacy Member
Hoho, heel nice !

Voor vannacht: Simon (vs monfils), Pacers (vs houston rockets) & Nets (vs Atlanta Hawks)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kenis

Legacy Member
Le Havre - Lens

Wedstrijd
Reguliere speeltijd

X



Espanyol - Mallorca

Wedstrijd
Reguliere speeltijd

1



Almere City FC - Helmond Sport

Wedstrijd
Reguliere speeltijd

2



Schalke 04 - Hannover 96

3-Way handicap
Reguliere speeltijd

X (0-1)
heb hem helaas niet gepost hier sorry guys, maar aan de uitslagen te zien was dit dikke chance

Arcturus

Legacy Member
en jij hebt hem gespeeld?

hoeveel odds was dat?
en hoeveel geshipt?


en hoe kom je toch steeds bij die juiste bets, gisteren ook al...
net alsof je een glazen bol hebt.
Ik doe ook wa opzoekingswerk via soccerway en loop hun matchen af en vgl ze met elkaar.
maar toch steeds alles fout.

ma jij zit er echt steeds accuraat op.

net alsof je ne sportalmanack zoals in back to the future hebt.

Arcturus

Legacy Member
morgen combi

malaga, nexcastle, leeds, central coast marines, bangor city.

50 erop.

yarc

Legacy Member
gilly zei:
omfg op bepaald moment 50-25 achter. in 15 seconde voor einde staat het 82-81 en luik balbezit maar blokshot en score voor charleroi +vwp, scoor die vwp 82-83.
toch kan luik nog scoren via vwp'en 84-83. Dan matt walsh met nog 2 seconden fzo een 3pter => 84-86

wat een triller! ship die 100euries :p

'k had er 30 opgezet. Rating stond wel aan 1.95 dus 58.50 Euro weer. Gans de match bekeken en wat een thriller! 't was een serieuze mix van gevoelens op een minuut tijd. :D


EDIT: Single voor vnvd: Palermo - Lazio : 2 @ 2.5

Pariah

Legacy Member
voor het veldrijden van morgen ziet pauwels vs albert er nog deftig uit. vervroren ondergrond + albert start vandaag niet in zonnebeke wegens griep. maar morgen zou em wel kunnen starten. Geen idee wat er van waar is... Maar lijkt mij toch iets meer in pauwels zijn voordeel dan dat van albert.

Anoniem06

Legacy Member
Manchester City - Fulham BTS @ 1,85

West Brom - Aston Villa Over 2,5 @ 1,78

lorre81

Legacy Member
Pariah zei:
voor het veldrijden van morgen ziet pauwels vs albert er nog deftig uit. vervroren ondergrond + albert start vandaag niet in zonnebeke wegens griep. maar morgen zou em wel kunnen starten. Geen idee wat er van waar is... Maar lijkt mij toch iets meer in pauwels zijn voordeel dan dat van albert.
Gok maar op sven (n)ys, techniek gaat een grote rol spelen morgen. En pauwels rijdt niet graag in de sneeuw, hoewel het geen diepsneeuw is.. En op vantornout zou ik helemaal niet gokken :) die zal wel een keer of 5 op zijn smikkel gaan

Kenis

Legacy Member
Arcturus , odd was 41 en 10 ingezet, ma normaal maak ik 4-5 stuks van 10€ allemaal combis van 3-5 matchkes
meestal odds rond 30-60 wel risico's en als je dan zo speelt met wat geluk win je zo eens, donderdag had ik atletico ook in combi
H1 0-1 X maar het werd 2-0 daar had ik juiste score dan nog goed anders was 2-1 ook 450 geweest
dus met deze 410€ kan ik 41x 10 zetten waar ik wrs er toch 1-2 van zal juist hebben. ale hoop ik haha :)

Kenis

Legacy Member
Lierse X ,Mechelen win,Barca X, Ajaccio X
Bremen X ,Montpellier X, Udinese win, Sevilla win
Newcastle X, Granada X, Leverkusen win, Brest win
Kortrijk 1 goal win, Wolfsburg win, West Brom 1 goal win, Malaga X
Lokeren win, Sochaux X, Mainz win, West Ham X

dit zijn combis voor vandaag , zoals ge ziet risico's maar haalbaar
en allemaal verschillende wedstrijden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan