Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stijnd

Legacy Member
Deze ook nog genomen voor bekervoetbal en PL:
Schermafbeelding%202013-01-16%20om%2018.01.41.png

stijnd

Legacy Member
Nja heb ze genomen omwille van volgend artikel: klik. Vooral omdat Zulte zondag tegen RSCA speelt en ze er toch al uit liggen.. En tis draw no bet hé :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
k waag mij vanavond aan combi met anderlecht, kortrijk, atletico en barcalona -1 @4.27 :)

Kolibriet

Legacy Member
stijnd zei:
Nja heb ze genomen omwille van volgend artikel: klik. Vooral omdat Zulte zondag tegen RSCA speelt en ze er toch al uit liggen.. En tis draw no bet hé :)

Op zo ne brolsite staat alleen maar zever, dit is nog maar eens bewezen nu ;)

Lospeed

Legacy Member
Kortrijk - Sint-Truidense 1
Zaragoza - Sevilla X
Fiorentina - Roma X

Oostende - Cercle X (1-2)
@58.91 :doh:

R. Madrid - Valencia 1
Zaragoza - Sevilla X

Barcelona - Malaga 1
@5.01 Barça... :angry:

En mijn bet van de Belgische beker verpest door Genk/Zulte-Waregem.

Slechte dag :sad:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja hier ook barca die mij nekken ;)

kga voor sebiet gewoon nog 2€ op de nets zetten.

edit: kga mij toch is wagen een euro of 5 te doen! blijkbaar hebben de hawks hunne topscorer geschorst voor dees match en hebben ze al 6 vd 7 laatste games verloren...

TheRedDevils

Legacy Member
Hoe hoog stond Barça? Als die onder 1,40 stonden zou ik ze al niet genomen hebben, Malaga is een deftige ploeg en het is een bekermatch.
Het is niet dat ze uw combi veel omhoog helpen qua quotering... Beter een match nemen zoals die van Anderlecht. Stonden wss veel hoger. Of United, thuis tegen WH.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
anderlecht stond ook maar rond 1,4 dacht ik! ik had barca -1 aan 1,44 ofzo. in de competitie hebben ze pas nog met 3-1 gewonnen in malaga :)

en ja tis beker, das altijd wel ietske anders :) nu twas ook maar ne 1€ combi :)

Maxwell

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Het is niet dat ze uw combi veel omhoog helpen qua quotering... Beter een match nemen zoals die van Anderlecht. Stonden wss veel hoger. Of United, thuis tegen WH.

Of Chelsea :sad:

Mickelangelo

Legacy Member
Ik ga het hier nog maar eens zeggen en dat is een basiswet voor geroutineerde gokkers:
- odds van lager dan 1.20 neem je nooit!
- odd tussen 1.2 en 1.5 enkel in combi en als ze een enorm winstpotentieel hebben
- odds tussen 1.5 en 2 zijn erg geschikt voor combi's van 3-4 bets, soms single
- odds boven de 2 zijn de uitstekende single bets

Ikzelf speel nooit op bets onder 1.4, meestal ook altijd singles, hoewel combi's wel plezanter zijn.
Denk deze week ook nog eens met een €100 te starten

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Zeker uw bets posten dan ;-)

Kweet uit het verleden dat ge er regelmatig op zat. Ksta nu nog op 40€ en was met 15 begonnen... Denk da k 25 ga late uitbetalen en dan nog met de overschot spelen tot ik blut ben :P

saikon

Legacy Member
Man man... Betfirst absoluut vermijden. Kutsite heeft al 3 winning bets van mij opeens "gecancelled"...
Ik vraag voor een volledige refund ( incl. winnings ) & krijg ik dit antwoord:
"According to our verifications the bet 2069161610 was not correclty registered and it doesn’t display any detail.

A ticket ID must contain details regarding your stake, possible winnings, bet type, market, date, odds and result.

Since ticket ID 2069161610 does not display any of these details, the stake has been refunded and the ticket could not be considered valid.

Therefore, the eventual winnings of a voided ticket can not be credited"

Fuckers :doh:

Veriac

Legacy Member
saikon zei:
Man man... Betfirst absoluut vermijden. Kutsite heeft al 3 winning bets van mij opeens "gecancelled"...
Ik vraag voor een volledige refund ( incl. winnings ) & krijg ik dit antwoord:
"According to our verifications the bet 2069161610 was not correclty registered and it doesn’t display any detail.

A ticket ID must contain details regarding your stake, possible winnings, bet type, market, date, odds and result.

Since ticket ID 2069161610 does not display any of these details, the stake has been refunded and the ticket could not be considered valid.

Therefore, the eventual winnings of a voided ticket can not be credited"

Fuckers :doh:

Ik heb hier al meermaals in de thread gewaarschuwd dat je betfirst moet vermijden. Een bende leugenaars en uitbetalingen kunnen 1 maand op zich laten wachten. Hun support belooft van alles waar nooit iets van in huis komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan