Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gilly

Legacy Member
Arcturus zei:
morgen combi

malaga, nexcastle, leeds, central coast marines, bangor city.

50 erop.

zijde weer combi's aant spele :p kunde beter de hot55 spelen fzo, krijgde betere odds ;)

Arcturus

Legacy Member
blijkbaar,
eerste match al fout.

geef toe, met es op sport te betting, krijgde toch ook een thrill eh.
Als ik dat dan volg met zo ne site waar als er ne goal gescoord wordt, er groot gejuich is enzo is da van wtf is er gebeurt, Wie wie wie....

en poker is soms maar uren gelang geklik zonder iets te scheppen ook..

Arcturus

Legacy Member
ga maar combis meer doen met max 2 ploegen.

ga nu voor newcastle en leeds

west brom, swansea
mainz, leverkusen

3x 10 euro

Pariah

Legacy Member
lorre81 zei:
Gok maar op sven (n)ys, techniek gaat een grote rol spelen morgen. En pauwels rijdt niet graag in de sneeuw, hoewel het geen diepsneeuw is.. En op vantornout zou ik helemaal niet gokken :) die zal wel een keer of 5 op zijn smikkel gaan

kan goed zijn dat nys wint. maar ik zie pauwels voor albert eindigen. Die "vs bets" lijken mij meer safe dan de winnaar te voorspellen.

lorre81

Legacy Member
Pariah zei:
kan goed zijn dat nys wint. maar ik zie pauwels voor albert eindigen. Die "vs bets" lijken mij meer safe dan de winnaar te voorspellen.

kweet het niet hoor, ze voorspellen voor morgennamiddag nog een pak sneeuw. Herriner zolder 2010 waar Albert wel heel goed door de sneeuw reed en Pauwels niet .. ik denk dat het een onvoorspelbare cross gaat worden

Pariah

Legacy Member
sowieso wacht ik met inzetten tot morgen. en wie weet komen we meer te weten omtrent albert zijn griepke.

edit: pauwels vs albert hebben ze blijkbaar offline gehaald :angry:

Arcturus

Legacy Member
waarom stekek altijd de foute ploegen bij elkaar in combi
beter leverkussen, swansea en newcastle gepakt

super-styler

Legacy Member
Besiktas - istanbul 1
marseille - monpellier 1
blackpool - cardiff 2
palermo - lazio 2

50 euro @ 20 = 1.000

Marseille net in ALLERlaatste min nog 3-2 gemaakt.
Lazio staat voor ; 2 andere matchen gelijk.


*edit* palermo plots op 5min tijd op voorsprong.. altijd zelfde :)

Maxwell

Legacy Member
Besiktas ook maar 2-2... jammer. Via welke site was dat ?
Vrije hoge quotering toch om elke keer de favoriet te betten.

Anoniem06

Legacy Member
Kenis zei:
Lierse X ,Mechelen win,Barca X, Ajaccio X
Bremen X ,Montpellier X, Udinese win, Sevilla win
Newcastle X, Granada X, Leverkusen win, Brest win
Kortrijk 1 goal win, Wolfsburg win, West Brom 1 goal win, Malaga X
Lokeren win, Sochaux X, Mainz win, West Ham X

dit zijn combis voor vandaag , zoals ge ziet risico's maar haalbaar
en allemaal verschillende wedstrijden

Had deze genomen met paar aanpassingen in de meeste, toch eentje gewonnen :D Thanks :)
https://www.dropbox.com/s/o0xik2jo3gdayqe/combi20.01.jpg

Anoniem06

Legacy Member
Kenis zei:
2x 1 tje fout, Barca 91ste minuut en Mains 0-0
dus ge ziet haalbaar :p

Voor vandaag niets? Ik ga u ook beginnen volgen ;)

Voor straks sowieso al
Tottenham - Manchester United Over 2,5 goals @ 1.65 genomen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
Wigan Athletic - Sunderland 2 @ 3.40
Chelsea FC - Arsenal FC 2 @ 3.75
Southampton FC - Everton 2 @ 2.00
Malaga - Celta de Vigo 1 @ 1.60 1-1 uitslag
Cercle Brugge KSV - Club Brugge 2 @ 1.70
Oud Heverlee Leuven - KSC Lokeren OV 2 @ 2.45

€10 @ 169.93

Too bad :)

Voor vandaag nog een funbet:

CF Valencia - Real Madrid 1 3.75
Fiorentina - SSC Napoli 2 2.95
Chelsea FC - Arsenal FC 2 3.70
Tottenham Hotspur - Manchester Utd 2 2.30

Stake: 2.00 EUR
Odds: 94.14

Pariah

Legacy Member
Nys @3 genomen voor WB Hoogerheide.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Kenis

Legacy Member
Gudjohnson to score bij brugge tegen zijn exclubje, dit gebeurd wel eens vaker dat een speler scoort tegen zijn exploeg
dan de combo's
Walcott score , Dempsey score,Dusseldorf win, Hamburg X
Roma X, Sampdoria win, Lille X, Valencia over 3.5
Anderlecht X , Genoa X, Valladolid X, Gudjohnson score
Chelsea X, Tottenham win, Anderlecht X , Club bru win, Dusseldorf win
Ajax 1 goal win, Pescara win, Roda win, Costa score (Atl)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan