Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LuCian zei:thx !!
tword hoog tijd dat ze trug gaan beginnen
ad:Stancke zei:Crap, verkeerde uur getypt![]()

shiftyke zei:Weet iemand om hoe laat de GP van australie volgende week op de buis komt?
Darth-Falcon zei:eerste race zullen ze wel rechtstreeks uitzenden

Tah_b00nz0r zei:terecht? ik vind da dieje ecclestone nogal veel hooi op zen vork pakt ze...
ohja die willen geen avondrace, dan zoeke we maar een ander circuit op een ander continent. bedankt, doei...
shiftyke zei:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/auto-motor/Formule+1/Fietserke+F1/1.266642
En terecht zeker, moet ik niet uit mijn bed![]()
wedstijd gedaan, tv uit, en voort maffen 
rubmifer zei:ik ben wss een van de enigen die graag opstaat om naar de wedstrijd te kijken. Zeker als er een tv op u kamer staat, zodat ge vanuit u bed kunt kijkenwedstijd gedaan, tv uit, en voort maffen
![]()
rubmifer zei:ik ben wss een van de enigen die graag opstaat om naar de wedstrijd te kijken. Zeker als er een tv op u kamer staat, zodat ge vanuit u bed kunt kijkenwedstijd gedaan, tv uit, en voort maffen
![]()
