Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Niet slim van Ferrari eigenlijk...
Eén van de 2 gaat zowiezo "de slechtere" zijn nu...

eniac

Legacy Member
jeltex zei:
Hoeft geen reden te zijn om deze discussie opnieuw aan te gaan toch? Ik ken jouw standpunt en jij kent het mijne. Let's agree to disagree :)

OK, maar ik heb het wat moeilijk dat je zoiets stelt als een klaar feit, terwijl 1 van de belangrijkste steunpunten voor die theorie (naast de laatste race) de zogezegde onnodige pitstop is... Ach inderdaad, laten we niet weer die weg opgaan.

666-Damarus-666 zei:
Ik zou nog relatief oppassen met zoiets te zeggen, want imo is Williams goed op weg om dit jaar het 3e team te worden hoor.

Als een team dat goed op weg is om het 3e team te worden de snelste tijden neerzet, dan rijden team nummer 1 en 2 toch gewoon beiden niet op hun snelst? :)

Lucian

Legacy Member
Mee zei:
Niet slim van Ferrari eigenlijk...
Eén van de 2 gaat zowiezo "de slechtere" zijn nu...

wie zegt dat ze dezelfde setups e.d. testen
+ raikonen zou da zowiezo moeten winnen, schumi leeft niet meer als 100% prof kan ik mij wel inbeelden :p

eniac

Legacy Member
Ik zeg dat Schumacher na een klein beetje inrijden weer gewoon knalhard kan gaan. :)

hatetn

Legacy Member
eniac zei:
Ik zeg dat Schumacher na een klein beetje inrijden weer gewoon knalhard kan gaan. :)



hij heeft in januari al getest en kon toen nog goed mee dus em gaat zowiezo nog snel gaan

jeltex

Legacy Member
Mee zei:
Niet slim van Ferrari eigenlijk...
Eén van de 2 gaat zowiezo "de slechtere" zijn nu...

Och ja en zelfs al reden ze precies met dezelfde wagen rond, wat dan nog?
Als Schumacher op langere termijn blijft testen bij Ferrari wordt het wel onvermijdelijk dat hij es samen met Raikkonen in actie komt.

Of hij nu sneller of trager is doet er niet toe, want hij is gestopt en ze moeten zoiezo met Raikkonen verder. So it's time to get over that.

schumi2003

Legacy Member
Ze hebben alle 2 een ander programma dus het is niet mogelijk om te zeggen dat iemand sneller is want je weet niet op welk programma hij rijd.

Darth-Falcon

Legacy Member
Hamilton ook sneltste op 2de dag, vettel 7de voor red bull en fisichella 6de :eek:

Honda's zijn ook plots naar omhoog geschoten in de tabellen

Typhon`

Legacy Member
Alonso is toch wel niet echt met zen gat in de boter gevallen bij renault. Wat me voor de rest opvalt: Williams is team 3 en niet BMW, force india is sterk, dat voor een oud chassis, Vettel zou beter met Mark Webber wisselen en Toyota zien we weer achteraan bollen...

Typhon`

Legacy Member
Omdat Schumi veel testervaring heeft en hij misschien dingen opmerkt die raikonnen of massa niet zien, denk ik.

Krisix

Legacy Member
Als de Williams wagen sterk is dit jaar, volgens de testtijden toch wel al, denk ik dat Rosberg wel deftige punten gaat pakken dit jaar. En misschien directe concurrent wordt met Alonso, als de Renault nog niet is wat het twee-tal jaar geleden was.

Mee

Legacy Member
Krisix zei:
Foutje... dubbele post! @ mods: deze mag weg hoor!
Weet ge, er is hier een handige functie waarmee ge uw eigen posts (als ze er niet langer dan 24 uur staan) kunt verwijderen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan