Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Ik sta ook altijd op om die races te zien. Meestal kruip ik erna ook toch nog even in mijn bed :).

xDama

Legacy Member
evil-duckie zei:
idd, kan ik wa ontnuchteren tijdens de wedstrijd da mijn kamer nie draait :p

Helaas zit ik meestal te ver om nog te kunnen kijken. Nog voor de start lig ik al in slaap. Nuja, ik hoop en verwacht uitgebreide herhalingen.

sink

Legacy Member
ideaal.. de vrijdag hou ik het altijd iets rustiger, en ga ik nooit te lang uit.. ideaal voor de kwalificatie
de zaterdag mag het al wat langer duren, dus als ik thuis ben tegen 05u30 is dat mooi meegenomen..
maar dan is wel m'n hele zondag om zeep.. :D

mss doe ik dan wel een nachtje door, maar dan vrees ik ervoor dat ik tegen zondagavond al staande in slaap ga vallen :D :p

Anoniem04

Legacy Member
Amai, Super Aguri komt nog aan in Melbourne :lol:

Ze hebben de auto van Honda van vorig jaar, en ze hebben niet getest, dat gaat een goed seizoen worden :unsure:

hatetn

Legacy Member
shiftyke zei:


dat is gewoon belachelijk met zijn avondrace's. nuja als je rondkijkt is het een trend aan het worden. motogp in quatar was ook voor het eerst in het donker als ik me niet vergis. maar als ze in australie hetzelfde uur willen uitzenden in europa gelijk races van hier moeten ze om 22u starten is die daar rond middernacht afgelopen. hoeveel geld gaat er niet verloren gaan aan mensen die niet meer ter plaatse gaan kijken omdat het zo laat is.
het is imo zelfs iets wat een echte fan van een gewone kijker onderscheidt

preview op itv was zoals gewoonlijk beter dan die van canvas. het ski reisje van ferrari was schoon om te zien. vooral hoe kimi bezig was

Mao Tse Tung

Legacy Member
Ok nog een weekje geduld dus we kunnen de spanning hier al wat opbouwen door aan pronostiek te gaan doen.

Wie wint er in Melbourne?
Hoewel het eerder tijdens de testen leek dat Ferrari de snelste wagen aan de start ging kunnen zetten lijkt de McLaren toch niet veel te moeten onderdoen. Als de McLaren even snel is of als de achterstand niet veel meer is dan één tiende dan zie ik Hamilton wel winnen.

Wesdude

Legacy Member
rubmifer zei:
ik ben wss een van de enigen die graag opstaat om naar de wedstrijd te kijken. Zeker als er een tv op u kamer staat, zodat ge vanuit u bed kunt kijken :p wedstijd gedaan, tv uit, en voort maffen :)

Das zalig zo vroeg opstaan en kijken. Ook van uit men bed. :D

Ik denk/hoop dat Kimi wint.

xDama

Legacy Member
Ik wou mij daarop inschrijven maar die site vind mijn straat niet terug -_-

hatetn

Legacy Member
mclaren krijgt in melbourne de vijfde garage om datdie waar ze normaal zitten(de laatste) trkleinis. srr ze maar een ander team krijgt in toch ook geen grotere garage omdat die tekleinis. stel dat sa dat zou zeggen

xDama

Legacy Member
Bah bah bah bah! Ik begin Ecclestone stilaan dood te wensen! Wat zeg ik, ik zou hem eigenhandig de strot kunnen toenijpen. Eerst ervoor zorgen dat Suzuka niet meer gereden wordt, Silverstone wil hij vd kalender halen en nu Melbourne. Gooi er tegelijk nog maar wat saaie Oosterse circuits bij.

Dood aan die lul!

Mee

Legacy Member
De A1-ring en Imola ook niet vergeten (zie ik toch niet direct staan op de kalender) :angry:

xDama

Legacy Member
A1-ring vond ik persoonlijk niet zo erg. Nogal een eentonig en stom circuit. Op die eerste bocht na gebeurde daar amper iets.

Imola is natuurlijk ook zoiets triest. Saai circuit om naar te kijken, maar mijn all time favorite circuit om met een game op te racen.

hatetn

Legacy Member
Legolas02 zei:
hun mobilhome is te groot voor die garage... dat was meer de reden


en daarom krijg je een betere garage.
als je de laatste bent bij de constructeurs heb je de laatste garage zo simpel is het. al die vriendjespolitiek


frankrijk wil hij ook vervangen. hij wil in parijs en londen gaan races

Wesdude

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Bah bah bah bah! Ik begin Ecclestone stilaan dood te wensen! Wat zeg ik, ik zou hem eigenhandig de strot kunnen toenijpen. Eerst ervoor zorgen dat Suzuka niet meer gereden wordt, Silverstone wil hij vd kalender halen en nu Melbourne. Gooi er tegelijk nog maar wat saaie Oosterse circuits bij.

Dood aan die lul!

Suzuka komt volgend jaar terug dacht ik en roteert dan met Fiji in de volgende seizoenen.

Anoniem04

Legacy Member
Ecclestone met zijn night race fetish :ironic:

En dan zoals Damarus zegt, volgens mij begint hem seniel te worden ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan