Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:Video van de shakedown van Kimi
Echt wel stoer hoe die daar doodleuk aankomt, heel droog in de auto stapt om nadien tegen 250 per uur over een circuit te scheuren. F1-rijders, het blijft een ras apart.
Typhon` zei:heeft er trouwens iemand een overzicht van al de datums van de overige presentaties?
Stancke zei:Heb het al eens vermeld paar maand geleden. Toen in '04 TC werd toegelaten is het alleen maar naar beneden gegaan qua spektakel. Vorig seizoen + dit seizoen zonder TC= miauwkes!
eniac zei:Wat heeft Piquet al allemaal gezegd of gedaan dat hij al als enorm arrogant wordt bestempeld?
LuCian zei:mjah ik bedoel maar, als ge een stok zoekt om een hond te meppen vinder altijd wel ene he, zoals ik al zei, kan hamilton ni af, maar dit vind ik te belachelijk om over te beginnen


eniac zei:Toch even mezelf quoten - kan iemand hier antwoord op geven?
).Darth-Falcon zei:Der zal wel over nagedacht zijn zekerst.
Het verbod van traction control gaat echt niet veel meer spektakel brengen ze. Het probleem ligt bij het feit dat de wagens veel te veel downforce hebben in verhouding met het aantal pk's.
Het potentieel spektakel ligt al hoger imo