hatetn
Legacy Member
Darth-Falcon zei:Der zal wel over nagedacht zijn zekerst.
Het verbod van traction control gaat echt niet veel meer spektakel brengen ze. Het probleem ligt bij het feit dat de wagens veel te veel downforce hebben in verhouding met het aantal pk's.
bwa toch wel ze. mss niet vooraan maar in het middenveld en achteraan gaat er wel eens iemand in de fout gaan. het is dan zelfs nog niet het feit dat ze slippen. met tc is het na een bocht gewoon plankgas en weg, zonder gaat de een al iets sneller durven doorduwen dan de ander waardoor hij een snelheidsvoordeel heeft -> inhaalmogelijkheid. zeker moesten de wagens nog een gebouwd zijn dat men goed kan slipstreamen






@ mini-vleugeltje