Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Doezel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
voor 95% hier die maar een klein belachelijk ding moeten hebben om iemand volledig af te schilderen

Jij hoort dan wel zeker bij die 95% :

Darth-Falcon zei:
piquet en bourdais zijn debutanten en slecht nieuws voor F1 (beide enorm arrogante zakken waarbij Alonso in het niets valt)

Iemand afschrijven omwille van zijn karakter? In de F1 moet je goed kunnen rijden, das het belangrijkste. En het karakter is dan maar een klein belachelijk ding. En ja, zowel gij als ik ergeren mij aan sommige rijders, toch niks mis mee?


En ja ik word er misselijk van dat Lewis de sympathieke ***** wil uithangen voor de camera he :puke:.

Dr. Doezel

Legacy Member
LuCian zei:
ik kan hamilton ni af, maar kzie echt niet wat die hier verkeerd in doet?

Van zodra hij ziet dat de camera meekijkt gaat hij kimi eens een handje schudden, eens tonen hoe sympathiek hij wel is. Van mensen die zich anders voordoen dan ze echt zijn krijg ik altijd dit: :puke:

xDama

Legacy Member
Dr. Doezel zei:
Van zodra hij ziet dat de camera meekijkt gaat hij kimi eens een handje schudden, eens tonen hoe sympathiek hij wel is. Van mensen die zich anders voordoen dan ze echt zijn krijg ik altijd dit: :puke:

Doen ze allemaal hoor. Alleen valt het bij sommigen meer op als bij anderen. Kimi bv. zie je ook altijd zijn 'thumbs up' geven, of een Alonso ging bv. Hamilton ook nog steeds feliciteren na het voorval in Hongarije... Da's allemaal part of the game hoor.

Alleen merk je bv. bij een Kimi wel aan zijn gezicht dat het hem overduidelijk allemaal niet veel kan schelen :')

Anoniem04

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Alleen merk je bv. bij een Kimi wel aan zijn gezicht dat het hem overduidelijk allemaal niet veel kan schelen :')

Zo kennen we hem :D

Vandaag onthulling van de Ferrari F2008 :)

Wesdude

Legacy Member
Denk niet dat we iets revolutionair moeten verwachten van de F2008. Maar toch altijd een mooie dag, de eerste launch, het nieuwe seizoen begint weer :applause:.

Stancke

Legacy Member
Inderdaad, altijd mooi om terug de bolides te zien. Rond hoe laat is de presentatie? (dat ik dan eens kan kijken op het internet hoe het eruitziet op foto:p)

Wesdude

Legacy Member
14 of 15 uur, ik las op een Engels forum 14 uur en dat zal wel plaatselijke (Engelse) tijd zijn.

In de namiddag dus... :lol:

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Op het officieel forum van Kimi Räikkonen heb ik volgende art-foto...F-2008 ART
Zou wel cool zijn moest de Ferrari er zo uitzien maar dat zal wel niet :)

*EDIT* Hier vind je een betere versie: op site van deviantart:F2008 ART beter formaat gewoon op thumb klikken.

Wesdude

Legacy Member
Ja amai :love:

Die zwarte vleugels zou ik vooral willen terugzien, maar dat zal marlboro niet zo graag hebben.

Darth-Falcon

Legacy Member
da zal niet de wagen zijn die ze vandaag gaan presenteren. vandaag presenteren ze een interim wagen

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Natuurlijk niet... dat is ook maar een fictie ontwerp... trouwens veel te veel aero, en dat is nu net iets waar FIA vanaf wil! Maar ik vind het wel een heerlijk ontwerp! En idd vandaag zal een basisversie van de F2008 worden gepresenteerd, bij de start van 1e GP zal die er al gans anders uitzien. Ben eens benieuwd naar de nieuwe wagens... morgen Mclaren zeker?

xDama

Legacy Member
Dat zou wel dé geilste wagen in jaren zijn. Helaas moet je er niet op rekenen, want de F08 zal maar een evolutie zijn van de F07 dus veel nieuwe dingen zullen er niet - en zeker vandaag nog niet - opstaan.

Wel altijd spannend natuurlijk die launches!

xDama

Legacy Member
Geen verbetering tov vorig jaar :/ Hoe komen ze erop om de Toyota vleugel na te doen... Ffs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan