eniac zei:
3) Hamilton nog een aantal ronden kon rijden en veel te vroeg de pits in moest komen op een ogenblik dat hij veel sneller aan het gaan was en zodoende niet genoeg ronden kon rijden om Alonso voor te blijven na z'n stop.
Das jouw theorie natuurlijk en ik geef toe dat die best wel kan kloppen, maar aan de andere kant kan het ook wel best kloppen dat Ferrari Raikkonen heeft bevoordeeld in Brazilië. En in dat geval had Hamilton die 2 extra punten die hij in Monaco "niet kreeg" dan weer niet nodig gehad. Het is dus echt niet doenbaar om uit te maken door welke beslissingen iemand wel of niet WK geworden is aangezien niemand hier alle feiten kent.
Waar iedereen het wel over eens kan zijn is dat Hamilton het in de laatste 2 races zelf heeft vergooid. Bij dat bandenprobleem had hij veel vroeger moeten binnenkomen en in Brazilië had hij maar niet op die stomme knop moeten drukken. Met voorsprong de lulligste manier waarop iemand een wereldtitel kan verliezen trouwens, maar goed het zij nu zo. Had hij gewoon minder competitief en behoudender gereden die laatste races dan was hij met de vingers in de neus (en niet op de knop

) WK geworden. Hij zal dus wel geleerd zijn voor volgend seizoen. En dat ze die stomme knop bij de McLaren van 2008 in godsnaam onder de stoel plaatsen ofzo.