Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blizzard zei:
blizzard zei:
falc.be zei:wtf man een centimeter meer naar rechts en barrichello zou in de muur gezeten en samen met schumacher zeer zeer zwaar gecrashed zijn
Moridin zei:Weet niet echt, Räikönnen was daar ook heer en meester in een zwakkere McLaren. Misschien dat het eerder daaraan lag?
Handsome Hermit zei:Wel, hij zat niet 1 centimeter meer naar rechts. Imoh moet er weer vooral gekapt worden omdat het MS is. Ja, het was nipt, ja hij liet weinig plaats, maar dat is racen. 't Feit dat Barri niet in de muur zat en hem toch voorbij geraakte, laat zien dat er geen probleem was. De regel zegt 1 maal een zijde kiezen, wel dat heeft hij gedaan.
falc.be zei:een andere regel zegt geen maneuvres die gevaarlijke situaties met zich meebrengen
spa brengt geeft meestal rare resultaten maar mclaren heeft daar en in monza een groot voordeel met de F duct. vooral in monza verwacht ik mclaren vooraan.
Spa is een medium downforce circuit, net als hockenheim en red bull had daar niets in te brengen tegen Ferrari, ik verwacht hetzelfde in Spa.
voor de rest zie ik red bull nog veel kans hebben in singapore maar bij de rest gaan ze het moeilijk hebben.
Carrotman zei:shit! gemist! normaal is da toch om de 2 weken?
is er nog heruitzending van vandaag?
Carrotman zei:shit! gemist! normaal is da toch om de 2 weken?
is er nog heruitzending van vandaag?
Dillyracer zei:YouTube - Superleague Formula 2010 Brands-Hatch Van Der Drift's Massive Accident Replays
Mooi voorbeeld van wat voor een freak accident te weinig plaats laten kan veroorzaken.

LuCian zei:hij speelt het smerig, ja 100% akkoord
doet hij iets aan de andere kant iets tegen de regels? neen
VishnuSixDix zei:ROFL
Iemand anders niet in een levensbedreigende situatie brengen (tegen 280 op minder dan 50cm van een betonnen muur duwen) is wel degelijk een regel !