Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:"There are different views and than you have Rubens..."
Die penalty was niet persoonlijk bedoeld tegen Kubica hoor, maar zo (en enkel zo) kunnen ze het hele team straffen. Ze kunnen moeilijk die lollipop man daar 10 minuten in de hoek zetten he!vloet zei:Ik vind het btw raar dat Kubica bestraft werd met een start/stop. Het was toch duidelijk de lollipopman die in fout was?

EagleEye zei:Schumacher IS (was?) ook een ongelooflijk getalenteerde driver, zeker als ge het vroeger wat hebt gevolgd. Maar dat betekent toch niet dat hij nu immuun moet zijn voor FIA-beslissingen ofzo?
EagleEye zei:Die penalty was niet persoonlijk bedoeld tegen Kubica hoor, maar zo (en enkel zo) kunnen ze het hele team straffen. Ze kunnen moeilijk die lollipop man daar 10 minuten in de hoek zetten he!![]()
LuCian zei:wat is het verschil tussen deze fase en vettel bij alonso vorige week bij de start? die 100 km/h meer?
LuCian zei:maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod
Nope, als hij dat move'ke iets eerder had ingezet had hij Barichello in de muur geramd. Hamilton weave'de ten eerste niet zo snel als Schumacher en liet telkens de breedte van een F1 wagen. Idem voor Webber bij Vettel in Turkije. Als Schumacher's beweging nog maar één tiende eerder was ingezet was Barichello oftewel over zijn achterwiel gekatapulteert als Barichello remde, of was hij in de muur geknald en dan tegen Schumacher teruggekaatst. Zoals hier al was gezegd, een criminele beweging. Schumi had de zwart-witte vlag moeten krijgen.LuCian zei:hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)
LuCian zei:hij speelt het smerig, ja 100% akkoord
doet hij iets aan de andere kant iets tegen de regels? neen
wat is het verschil tussen deze fase en vettel bij alonso vorige week bij de start? die 100 km/h meer?
Ja, de snelheid, en ongeveer een meter tussenruimte.LuCian zei:wat is het verschil tussen deze fase en vettel bij alonso vorige week bij de start? die 100 km/h meer?

Dat was evengoed een muur hoor. Gij denkt dat de pitwall van gras gemaakt is?blizzard zei:Er is een verschil met iemand in de muur rammen tegen 300km/h of vlak na de start iemand in het gras duwen.

EagleEye zei:Ja, de snelheid, en ongeveer een meter tussenruimte.
Dat was evengoed een muur hoor. Gij denkt dat de pitwall van gras gemaakt is?![]()

blizzard zei:Er is een verschil met iemand in de muur rammen tegen 300km/h of vlak na de start iemand in het gras duwen.

LuCian zei:YouTube - Alonso Vs Vettel la salida en Hockenheim Alemania 2010
kijk toch maar eens opnieuw, gras
en veel meer meters zie ik daar ook niet hoor, 1 banddikte als je er al komt
en snelheid is ook bullshit, F1 is een snelheidssport, ga je gaan vertellen dat je boven bvb de 200 je plaats niet meer mag verdedigen?
.squan zei:Ben een grote Schumacherfan, maar hier schatte hij de situatie wel behoorlijk verkeerd in. Had ie nu maar gewoon zijn excuses aangeboden...
blizzard zei:Lees mijn post hierboven, was inderdaad verkeerd.
En ja, je hebt ook gelijk over Schumacher, zowel Brundle als DC zullen er ook wel naast zitten, jij weet het veel beter.

LuCian zei:YouTube - Alonso Vs Vettel la salida en Hockenheim Alemania 2010
kijk toch maar eens opnieuw, gras
en veel meer meters zie ik daar ook niet hoor, 1 banddikte als je er al komt
en snelheid is ook bullshit, F1 is een snelheidssport, ga je gaan vertellen dat je boven bvb de 200 je plaats niet meer mag verdedigen? of alleen bij de start, of... klopt iets niet aan zie je toch ook he
LuCian zei:dc & jordan maken er samen met de bbc al het hele seizoen een sport van om schumacher af te breken, qua objectieve mening kan het wel tellen
is ook waarom ik al de laatste grote prijzen niet meer op bbc heb gekeken, dat brits chauvinisme neemt imo net iets teveel de overhand. we weten onderhand wel dat button vorig jaar wk is geworden, daar hoeft niet elke week op gehamerd te worden
op de duitse tv zal het ook wel anders klinken he
nu soit, de f1 is al jaren een mietjessport aan het worden, van mij mag hamilton weaven zoveel hij wilt, van mij mag vettel alonso in de muur proberen te plekken, maar al dat gejank over straffen & gevaar altijd :ironic:
kijk eens beelden van 15 jaar geleden, en kijk eens in wat wagens ze toen zaten, cockpitwanden van 1cm dik in wagens met dikke turbo's en 1300 pk in, vechten tot op de rand en moest het zijn ver erover, duels ala senna - prost, "wil je ervoorbij dan moet je het maar riskeren, maar kom je te kort rijd ik je der los uit"
DAT was racen, tegenwoordig is het karten voor verwende kinderen geworden...
had barichello nu gewoon erlangs gegaan en eens in zijn vuistje gelachen ipv gelijk een kind zitten janken achteraf had ik er nog ietwat respect voor kunnen hebben, nu zit hij gewoon na te trappen omdat hij nog altijd niet verteerd heeft dat hij bij ferrari niet in aanmerking kwam voor iets meer dan de 2de plek
LuCian zei:hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)