Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Jecht

Legacy Member
Schumacher... eens een smeerlap, altijd een smeerlap zeker.

En Vettel, lol.:D

blizzard

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Rofl , Vettel zo pissed met zijn 3de plaats dat hij zijn bordje "3" in parc fermé bijna omver rijdt :lol: :D :lol:

Terecht kwaad, probleem met niet kunnen inhalen is vandaag weeral is mooi getoond, een zoveel snellere wagen hebben en toch niets kunnen doen. :p

Lucian

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Rofl , Vettel zo pissed met zijn 3de plaats dat hij zijn bordje "3" in parc fermé bijna omver rijdt :lol: :D :lol:

zijn eigen schuld, die kerel is te dom & impulsief om dit jaar wk te worden, msschien als hij wat meer ervaring heeft dat hij in aanmerking gaat komen, maar dit jaar durf ik toch te wedden van niet

Mathelas

Legacy Member
Ik denk dat Barichello en schummie ook wel eens zullen klappen tijdens het wegen...

Lucian

Legacy Member
zo eens snel geteld zijn er 20 punten verschil nu tussen de eerste (webber) en de 5de in de stand (alonso)

hatetn

Legacy Member
imo zit het zo. schumi is toch de stig en hij wou er mee afrekenen dat hij sneller ging

vishnusixclix

Legacy Member
Hamilton pech ondanks (alweer) fantastische start.

Barri superknappe race!

Sauber piloten ongekend goed!

Webber, dat niemand hier nog durft zeggen dat hij geen goede piloot is... Door zijn ijzige kalmte is hij dit jaar beter (niet sneller) dan Seb Vettel!

Schumacher, moordpoging, moet ook zo gestraft worden

Petrov, presteert eindelijk iets :D

TooTall

Legacy Member
Over de race kan veel gezegd worden, maar ik onthou 1 ding;

De helft van de fun is de race. De andere helft is de coverage op de BBC. Wat een absoluut SUBLIEM format. Ja, ze hebben het geld en de naambekendheid, maar wat een geweldig programma. Zowel de opbouw, de presentatie tijdens de race en de nabeschouwingen. Niemand komt in de buurt. Geweldig.

falc.be

Legacy Member
Bedenk daarbij dat de circuits waar red bull de sterkste kan zijn zo goed als op zijn. De volgende 2 gaan moeilijk worden

EagleEye

Legacy Member
- stomme track :p
- michael schumacher die zn oude kuren nog eens laat zien :D ik wil die twee zien juist na de race :P
- zalig gereden weer van webber
- vetter, beter opletten maat
- hamilton :(

Lucian

Legacy Member
falc.be zei:
Bedenk daarbij dat de circuits waar red bull de sterkste kan zijn zo goed als op zijn. De volgende 2 gaan moeilijk worden

idd
op spa & monza gaat het voor de overwinning tss ferrari & mclaren denk ik

maar zo gaat het wel nog spannend worden, iedere toprijder kan wel eens een race op de 5de-6de plaats uitkomen afhankelijk van het circuit

EagleEye

Legacy Member
Thb vind ik het niet eens zo vergezocht, dat Vettel een instructie zou gekregen hebben om wat verder achter te blijven... Zoals Brundle ook zei op dat moment.

xDama

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Schumacher met een ware moodpoging op Barrichello :eek:

Afstraffen die handel. Als ze begin dit jaar al zo'n drama maken van Hamilton die teveel aan het weaven was met Petrov, dan is dit op zijn minst een gridpenalty voor volgende race.

En dat is niet de eerste keer dit seizoen dat hij serieus over de schreef gaat als hij ingehaald wordt...

hatetn

Legacy Member
EagleEye zei:
Thb vind ik het niet eens zo vergezocht, dat Vettel een instructie zou gekregen hebben om wat verder achter te blijven... Zoals Brundle ook zei op dat moment.


het is ook zo. voor vettel maakt het niets uit waar webber eindigt. toch wel zo ver mogelijk naar achteren om zijn voorsprong zo groot mogelijk te maken. red bull wou dit doen voor een 1-2 finish. mij maak je echt niet wijs dat vettel dat uit zichzelf heeft gedaan

Lucian

Legacy Member
EagleEye zei:
Thb vind ik het niet eens zo vergezocht, dat Vettel een instructie zou gekregen hebben om wat verder achter te blijven... Zoals Brundle ook zei op dat moment.
duh
hoeveel seconden had webber de eerste ronde nadat de sc binnenging? een 5 tal
en hoeveel had hij er toen hij uit de pits kwam? ...

en horner maar commentaar geven op ferrari vorig weekend :ironic:

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Afstraffen die handel. Als ze begin dit jaar al zo'n drama maken van Hamilton die teveel aan het weaven was met Petrov, dan is dit op zijn minst een gridpenalty voor volgende race.

En dat is niet de eerste keer dit seizoen dat hij serieus over de schreef gaat als hij ingehaald wordt...

hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)

Anoniem04

Legacy Member
Alonso heeft echt nog een redelijke kans om wereldkampioen te worden.

vishnusixclix

Legacy Member
Tijdens de persconferentie begint Vettel zware leugens te vertellen volgens mij... Nu wist hij zogezegd niet dat ze gingen restarten (safety car in)

@ lucian

itt tot Hamilton was zijn tegenstander NAAST hem toen hij tegen 280 vol naar rechts stuurde... Levensgevaarlijke move en daar staan nu eenmaal penalties op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan