Ik heb nog niet alles gelezen, maar er is hier blijkbaar een nest hersenloze fanboys afgezet? En allemaal maar slogans scanderen en anderen zonder deftige uitleg, en dus volstrekt overbodig, de grond in boren... Ik dacht net dat deze thread relatief vrij was van zulke onnozelaars.
1. "WHAHAHA ALONSO GOT OWNED"
Au contraire, Alonso wist dat schumacher niet mocht inhalen, doch kwam hij driftend de bewuste bocht uit, Schumacher provocerend. Die laatste hapte toe en haalde in.
Alonso was Schumacher te slim af.
2. "Nog maar eens getoond dat Alonso het grootste talent op de grid is"
Neen. Hij is het misschien wel, maar dat heeft hij vandaag niet ten volle kunnen tonen. Slechts flitsen, bij mooie inhaalmanoevers waar BBC commentator Matrin Brundle toch effe moest puffen.
Hamilstom (wtf? moest dat beledigend overkomen?) doet het hele seizoen al niets anders... en dan horen we de fanboys niet hé? Verder heeft Hamilton vorige jaren meerdere gelijkaardige straffen gekregen, 20 sec penalties enz bij dubieze regelbeslissingen (Hé Damarus, doen we nog eens rondje?

) en dán horen we diezelfde mensen hier niet roepen? tsk tsk tsk
3. Het is idd een kutregel waarop Schumi gepakt is.