FlatSix
Legacy Member
Als dat klopt (bron?), dan was dat idd niet de beste beslissing. (Again, achteraf bekeken.)
Heb maar even vlug wat gegoogled hoor, had het eerder al gelezen:
Pirelli:
Mercedes:
Naar mijn mening blijft het enorm simpel, het is aan de teams zich aan te passen aan de banden, en als ze schrik hebben de race niet te kunnen uitrijden dan moeten ze maar een extra stop doen. Dan krijg je misschien nog eens van die resultaten die Perez al eens uit de branding sleepte in het verleden. Nu gewoon dogmatisch naar een one-stopper toe werken is nonsens.
EDIT: Interview van vandaag;
Desalniettemin blijft mijn standpunt hetzelfde.
Heb maar even vlug wat gegoogled hoor, had het eerder al gelezen:
Pirelli:
Mercedes:
Mercedes offered a solution of reducing the rubber on the tyres by 0.4mm at tracks such as Barcelona, Silverstone and the Paul Ricard circuit in France – and Pirelli have agreed to the proposal.
Naar mijn mening blijft het enorm simpel, het is aan de teams zich aan te passen aan de banden, en als ze schrik hebben de race niet te kunnen uitrijden dan moeten ze maar een extra stop doen. Dan krijg je misschien nog eens van die resultaten die Perez al eens uit de branding sleepte in het verleden. Nu gewoon dogmatisch naar een one-stopper toe werken is nonsens.
EDIT: Interview van vandaag;
Sebastian Vettel believes Pirelli made "the correct call" in bringing thinner-tread tyres to last weekend's Spanish Grand Prix, admitting Ferrari would have been "worse off" with the standard specification
Desalniettemin blijft mijn standpunt hetzelfde.