vloet
Legacy Member
Mercedes met een motorprobleem. Redelijk uitzonderlijk. Bottas had z'n race sowieso al verneukt wel. Hij had een minder goeie start, had dan chance dat Lewis een fout maakte, slaagt er niet in afstand te nemen en maakt dan een cruciale remfout. Hamilton zit weeral op 3 seconden.

