Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

SIO

Legacy Member
Burny zei:
Wel zonder te zeveren, ik vond haar veel meer bijbrengen dan die ander trienen. Ze nam actief deel aan het gesprek, stelde vragen en zat er niet alleen mooi te wezen. Van zo iemand verwacht ik trouwens ook niet dat ze een voetbalgenie is. Ze zal wel andere talenten hebben. :D

ps: Ché van vorige maand was de moeite :$
ze heeft naar match gekeken thuis :oink: wat moet ge nog meer hebben :p

BleKKie

Legacy Member
de bleeckere vond ek toch ook niet zo goed fluiten tbh, was nogal tegen den duits als het mij vraagt :s

Desperatozz

Legacy Member
de duitsers speelden ook berekend vervelend en brachten veel te weinig om meer waard te zijn
de kaarten waren imho terecht

Crusher

Legacy Member
Kzie De Bleeckere nog een halve finale of finale fluiten... Tschijnt dat die gast bij zowel Fifa als UEFA hoog aangeschreven wordt! Khoop het voor Franck, doet goed zijn job en is op en top professioneel. Tegen de Duitsers zat hij er volgens mij ook altijd pal op, wat anderen dan weer niet vinden, dat snap ik niet goed ze :D

BleKKie

Legacy Member
tis niet dat ek het erg vond zu :p maar toch, wel true, bij duitsland zijnt allemaal frustro's

<RAVEheart>

Legacy Member
Haha, daar hebben ze die Polen toch wel ene goed hard geflikt.

Face it: als dat compensatie is, wie gaat er dan wachten tot in de 93e (!) minuut om ne penalty te fluiten zulke ge er elke match 20 zou kunnen fluiten. Het is gewoon overduidelijk dat diene scheids instructies heeft gekregen dat de oostenrijkers niet uit het toernooi mochten. (aka het Wilmots-syndroom op het wk van 2002 tegen Brazilië)

Tarpan

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
Haha, daar hebben ze die Polen toch wel ene goed hard geflikt.

Het is gewoon overduidelijk dat diene scheids instructies heeft gekregen dat de oostenrijkers niet uit het toernooi mochten. (aka het Wilmots-syndroom op het wk van 2002 tegen Brazilië)

:wtf:
You must be joking, right?
We spreken elkaar na de match tegen de Duitsers.
Ge peist toch niet dat Oostenrijk da gaat winnen zeker, met of zonder hulp van de ref?
Nuja, kan altijd natuurlijk...

Piejie

Legacy Member
ROLL zei:
Ge moet dat maar durven fluiten in die fase op zo een fout.
Zeker als het er geen is :unsure:
Gavin zei:
Oei, de wilde vergelijkingen steken weer de kop op!


Bij dezelfde vrije trap waarschuwt de scheidsrechter natuurlijk wel eerst dat het gedaan moet zijn met dat gemelk tegen elkaar. Wat doet die Pool dan? Recht (maar echt recht, ze waren de voorste van het pak) in het gezichtsveld van die scheidsrechter duidelijk aan een Oostenrijker zijn trui gaan leuren. Licht, dat wel .. maar wel begrijpelijk als je die hele fase bekijkt.
Die Oostenrijker leunt (en valt uiteindelijk) meer achteruit dan de Pool trekt hoor :x

Die herhaling vanuit zijlijnperspectief was echt wel over-over-overduidelijk. Als je alleen maar de andere herhaling toont kan ik begrijpen dat men aan het twijfelen gaat.

Maar echt wel geen penalty hoor.

&lt;RAVEheart&gt;

Legacy Member
Tarpan zei:
:wtf:
You must be joking, right?
We spreken elkaar na de match tegen de Duitsers.
Ge peist toch niet dat Oostenrijk da gaat winnen zeker, met of zonder hulp van de ref?
Nuja, kan altijd natuurlijk...

Ik zeg niet ze tegen Duitsland erdoorgelaten worden hé, integendeel zelfs. Maar nu mocht het nog niet gedaan zijn, dat zag het kleinste kind.

Gavin

Legacy Member
Piejie zei:
Zeker als het er geen is :unsure:

Die Oostenrijker leunt (en valt uiteindelijk) meer achteruit dan de Pool trekt hoor :x

Die herhaling vanuit zijlijnperspectief was echt wel over-over-overduidelijk. Als je alleen maar de andere herhaling toont kan ik begrijpen dat men aan het twijfelen gaat.

Maar echt wel geen penalty hoor.
Wat is het nu? Het is de scheidsrechter die beslist op basis van wat hij ziet.

Er is niets gebeurd en het is geen penalty, maar je begrijpt toch dat hij twijfelt?

Er is bij dezelfde vrije trap een waarschuwing gevallen en je ziet toch duidelijk dat er aan dat shirt getrokken wordt (al dan niet de reden dat de Oostenrijker (Prödl zker?) valt) .. Dan is het dus een lichte penalty en is er niet niets gebeurd. Anders viel er niet te twijfelen.

Piejie

Legacy Member
Gavin zei:
Wat is het nu? Het is de scheidsrechter die beslist op basis van wat hij ziet.

Er is niets gebeurd en het is geen penalty, maar je begrijpt toch dat hij twijfelt?
Nee, je verstaat me verkeerd. Ik zeg dat de herhaling die men tot vervelens toe aan het herhalen was een enorm misleidend beeld gaf van die fase.
Gavin zei:
Er is bij dezelfde vrije trap een waarschuwing gevallen en je ziet toch duidelijk dat er aan dat shirt getrokken wordt (al dan niet de reden dat de Oostenrijker (Prödl zker?) valt) .. Dan is het dus een lichte penalty en is er niet niets gebeurd. Anders viel er niet te twijfelen.
Het lijkt alsof hij neergetrokken werd. Als we het van opzij bekijken zien we echter dat hij achterover leunt (zo enorm aan het duwen is tegen de andere speler), het contact zoekt (die er logischerwijze komt als je achterover tegen iemand leunt) en zich dan laat vallen.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Het lijkt alsof hij neergetrokken werd. Als we het van opzij bekijken zien we echter dat hij achterover leunt (zo enorm aan het duwen is tegen de andere speler), het contact zoekt (die er logischerwijze komt als je achterover tegen iemand leunt) en zich dan laat vallen.

allenchance dan dat den arbitter het alleen van voor kon bekijken, anders hadden we mss kunnen concluderen dat hij omgekocht was :)

Perfect begrijpelijk dat hij de penalty fluit, vanuit zijn standpunt zou ikzelf geen second twijfelen, zéker na de waarschuwing dat ze van elkaar moesten afblijven.

Suckt wel dat het nu wss als Portugal - Duitsland in de kwartfinales zal zijn. Nu ja, dat zie ik de portugezen nog wel winnen, mss is het beter de Duitsers nu al te ontmoeten dan later in het toernooi.

-Steve-

Legacy Member
Mako zei:
Suckt wel dat het nu wss als Portugal - Duitsland in de kwartfinales zal zijn. Nu ja, dat zie ik de portugezen nog wel winnen, mss is het beter de Duitsers nu al te ontmoeten dan later in het toernooi.

De verdediging van de Duitsers viel mij enorm tegen, als ze da tegen Portugal doen hangen er zonder probleem 3 in de netten.

Gavin

Legacy Member
Ondanks de individuele kwaliteit vind ik dat ook, Piejie, zeker in die tweede match.


Pronostiekje voor de halve finales?
Portugal - Kroatië & Nederland - Frankrijk hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan