Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze heeft naar match gekeken thuisBurny zei:Wel zonder te zeveren, ik vond haar veel meer bijbrengen dan die ander trienen. Ze nam actief deel aan het gesprek, stelde vragen en zat er niet alleen mooi te wezen. Van zo iemand verwacht ik trouwens ook niet dat ze een voetbalgenie is. Ze zal wel andere talenten hebben.
ps: Ché van vorige maand was de moeite![]()
wat moet ge nog meer hebben 
_DM_ zei:Boskamp ziet het niet meer zitten![]()


<RAVEheart> zei:Haha, daar hebben ze die Polen toch wel ene goed hard geflikt.
Het is gewoon overduidelijk dat diene scheids instructies heeft gekregen dat de oostenrijkers niet uit het toernooi mochten. (aka het Wilmots-syndroom op het wk van 2002 tegen Brazilië)

Zeker als het er geen isROLL zei:Ge moet dat maar durven fluiten in die fase op zo een fout.

Die Oostenrijker leunt (en valt uiteindelijk) meer achteruit dan de Pool trekt hoorGavin zei:Oei, de wilde vergelijkingen steken weer de kop op!
Bij dezelfde vrije trap waarschuwt de scheidsrechter natuurlijk wel eerst dat het gedaan moet zijn met dat gemelk tegen elkaar. Wat doet die Pool dan? Recht (maar echt recht, ze waren de voorste van het pak) in het gezichtsveld van die scheidsrechter duidelijk aan een Oostenrijker zijn trui gaan leuren. Licht, dat wel .. maar wel begrijpelijk als je die hele fase bekijkt.

Tarpan zei:
You must be joking, right?
We spreken elkaar na de match tegen de Duitsers.
Ge peist toch niet dat Oostenrijk da gaat winnen zeker, met of zonder hulp van de ref?
Nuja, kan altijd natuurlijk...
Wat is het nu? Het is de scheidsrechter die beslist op basis van wat hij ziet.Piejie zei:Zeker als het er geen is
Die Oostenrijker leunt (en valt uiteindelijk) meer achteruit dan de Pool trekt hoor
Die herhaling vanuit zijlijnperspectief was echt wel over-over-overduidelijk. Als je alleen maar de andere herhaling toont kan ik begrijpen dat men aan het twijfelen gaat.
Maar echt wel geen penalty hoor.
Nee, je verstaat me verkeerd. Ik zeg dat de herhaling die men tot vervelens toe aan het herhalen was een enorm misleidend beeld gaf van die fase.Gavin zei:Wat is het nu? Het is de scheidsrechter die beslist op basis van wat hij ziet.
Er is niets gebeurd en het is geen penalty, maar je begrijpt toch dat hij twijfelt?
Het lijkt alsof hij neergetrokken werd. Als we het van opzij bekijken zien we echter dat hij achterover leunt (zo enorm aan het duwen is tegen de andere speler), het contact zoekt (die er logischerwijze komt als je achterover tegen iemand leunt) en zich dan laat vallen.Gavin zei:Er is bij dezelfde vrije trap een waarschuwing gevallen en je ziet toch duidelijk dat er aan dat shirt getrokken wordt (al dan niet de reden dat de Oostenrijker (Prödl zker?) valt) .. Dan is het dus een lichte penalty en is er niet niets gebeurd. Anders viel er niet te twijfelen.
Piejie zei:Het lijkt alsof hij neergetrokken werd. Als we het van opzij bekijken zien we echter dat hij achterover leunt (zo enorm aan het duwen is tegen de andere speler), het contact zoekt (die er logischerwijze komt als je achterover tegen iemand leunt) en zich dan laat vallen.

Mako zei:Suckt wel dat het nu wss als Portugal - Duitsland in de kwartfinales zal zijn. Nu ja, dat zie ik de portugezen nog wel winnen, mss is het beter de Duitsers nu al te ontmoeten dan later in het toernooi.