Archief - EURO 2008: 7 juni - 29 juni

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wint het EK 2008?


  • Totaal aantal stemmers
    640
  • Opiniepeiling gesloten.

dqve

Legacy Member
En ondertussen 5 reclameblokken en een de Cock verder, zijn we nog niets wijzer.

Wazzie

Legacy Member
Darkness zei:
hahaha :rofl:
gui: "je had moeten zeggen: daar heb je geen zaken mee"
tafel: *ooe*
carl: "gaan we zo beginnen ja"

:rofl:

en nu over de grote mond van bob peeters :ironic:

Hahaha, idd. Bob zag er niet geamuseerd uit.
Idd 10 minuten polemiek die om niets draait >_>.

TrebuTa

Legacy Member
idd mooi getrapt en oververdiend!

iemand die het liedje van na het affluiten herkonnen heeft? klonk bekend in de oren maar kan er niet echt een naam op plakken

dqve

Legacy Member
Verrek man, de vragen van de Cock schieten ons zo 100 jaar terug in de tijd.
Carl dat is uw geile schuld.
De meesters van het 4-4-3 in vraag stellen enzo verder..


Tot morge, heb r genoeg van...

TrebuTa

Legacy Member
waffelaar zei:
ik vind ze gewoon slecht, en zodus niet waardig om door te stoten naar de volgende ronde, en dus EK onwaardig

(en neen, daarom vind ik niet elke ploeg met 0punten bv EK onwaardig, voordat je hier nog verder zal op hameren, wat er hier veel gedaan wordt op deze voetbalforum => daarom zeg ik hier normaal nooit iets => en nu ga ik zwijgen => yoo)


typisch.. een zoveelste meeloper die gewoon luistert naar wat andere hem voorkauwen en daarna herhaalt. de belgische tv is belachelijk. ga is luisteren bij de duitsers, hollanders of engelsen. die geven pas goede commentaar en conclusies die wel kloppen. daar hoor je niet dat oostenrijk een onwaardige ploeg is hoor. integendeel, daar hoor je opbouwende kritiek die plezant om aan te horen is en weet je wat? die klopt ook nog eens!

probeer eens wat andere zenders dan die vt4 zever en een excuus van ik kan geen andere talen heb je niet, dat nederlands is zeer makkelijk te volgen zelfs voor mensen die niet zo geletterd zijn

NemesisBE

Legacy Member
hahaha, wat een zeikprogramma :')
smijt die hollanders uit da programma, smijt Carl eruit plzzzzz

zo'n vrouw kan mss nog wel leuke dingen bijbrengen, al zijn discussies over Hollandse arrogantie nu niet bepaald boeiend :sop:

enneu, maak Bob samen met Gunther presentator.
en plz, haal ook eens Herman Brusselmans, kwestie van er een klein beetje humor in te brengen :unsure:

Darkness

Legacy Member
oeioei, over het commentaar!

roel: gunther ook liever niet, dat gemompel:p

PATS!

Legacy Member
Volgens mij toch beter op de vrt zenne, khoor liever pakweg Filip Joos spreken dan diene achterlijken (pardon my french :D) Carl Huybrechts. Zijn der nog mensen die het wk (of wast ek?) herinneren met het avondprogramma van Mark Uyterhoeven waarin Bob Peters op zoek ging naar Roemenen op da wk(/ek?)? Echt strijk gelegen toen. Nu ist op VT4 allemaal zo geforceerd vinnik.

Nuja, over het wk zelf: kdenk da we al schoon matchkes hebben kunnen zien. Italië zonder Cannavaro: da merkte wel maar Italië blijft mijn favoriet.

EDIT: filmke gezocht van de "roemenenzoektocht" en wel sites gevonden maar het filmke blijkt unavailable

TrebuTa

Legacy Member
hahaha die hollanders!

verdiend 0-1 da maakte toch enkel hollanders wijs ze!

merci voor de tip :D nu nog liedje zelf zoeken

Accordis

Legacy Member
Blijkbaar ben ik niet de enige die de kwaliteit van de programma na de wedstrijden ondermaats vindt :)
Wat een verschil met sporza

Burny

Legacy Member
SIO zei:

Wel zonder te zeveren, ik vond haar veel meer bijbrengen dan die ander trienen. Ze nam actief deel aan het gesprek, stelde vragen en zat er niet alleen mooi te wezen. Van zo iemand verwacht ik trouwens ook niet dat ze een voetbalgenie is. Ze zal wel andere talenten hebben. :D

ps: Ché van vorige maand was de moeite :$

puni

Legacy Member
TrebuTa zei:
hahaha die hollanders!

verdiend 0-1 da maakte toch enkel hollanders wijs ze!

merci voor de tip :D nu nog liedje zelf zoeken

http://nl.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE

Geen dank, geen dank!

Scheidsrechters hebben trouwens de opdracht meegekregen om op dit EK strenger te fluiten voor die worstelpartijen in het strafschopgebied bij stilstaande fases. Komt daar nog bij dat hij net ervoor al eens was gaan waarschuwen, en dat die Pool en zijn Oostenrijkse tegenstander de eerste twee in het pak zijn. Die stonden vol in het gezichtsveld van de scheids.

Als ge daar rekening mee houdt, is het een overduidelijk strafschop.

En dan die buitenspelgoal van die Polen, en al die gemiste kansen in de eerste helft. Zeggen dat Oostenrijk het EK niet waardig is, is zwaar overdreven. De reden waarom het in de tweede helft, zeker op het einde, zo chaotisch was, was omdat ze met zoveel mensen uit positie moesten gaan spelen.

TrebuTa

Legacy Member
100 maal danku :D :p

ben ook 100% akkoord met u conclusie

oostenrijk had zelfs moeten winnen ^^ dus ik vind dat polen geen recht tot klagen heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan