Ene advies, koop u een harde schijf bij!
Ik heb zo'n lader waar ik gemakkelijk mijn schijfjes in en uit kan trekken. Als ik weer zo'n linux mood heb dan kan ik ENORM simpel overstappen zonder de kans dat er iets fuckt loopt. Enige opmerking ik draai nu al verscheidende weken linux en er werkt altijd wel iets niet ... So be it
Geluidskaart is niet ondersteunt, Simba doet dan eens moeilijk, Vreemde stoten moet je soms uithalen om andere dingen in gang te krijgen (Qt updaten). Maar heb ik spijt van het feit dat ik linux draai? Hell no!
Opmerkelijk:
-Linux installatie is zo simpel dat het kleinste kind het al kan (mandrake) en neemt zo'n half uurtje in beslag
-Inet werkt via een netwerk maar het netwerk zelf doet meer raar dan normaal, ma I net werkt Vlotjes

-Divx --> no problemmo!
-Word, Exell, ... --> OPEN OFFICE! (wat ook wel zijn kuren heeft -> wegens een of andere reden na de installatie niet eens wil opstarten!)
-Nvidia drivers updaten -> no problemmo, alleen vroeg ik me af Hoe je in Gods naam zonder in uw opstartinstellingen zit te fixen de grafische x kunt afleggen... Man man dan toch maar opstartinstellingen gefixt
- Python is heerlijk om mee te werken !! Alleen zoek ik nog steeds een deftige ide waar ik me goed bij voel om mee te werken
- Firefox heb ik toch stukken liever dan die Konqueror... & Snelkoppelingen kunnen ook wel vreemd doen.
- Iets installeren is altijd een belefenis op zich. Wat heb ik nu weer te kort geinstalld om die ./configure te doorworstelen!

- Enemy-Territory is wonderbaarlijk simpel te installen

& er komt binnenkort een Super mod uit Enemy-Territory Fortress! -->
www.etfgame.com maar de site blijkt nu even niet te starten :-s
- Enemy-Territory Heeft zo ook zijn kuren (Lag elke x aantal tijd) wat ik helemaal niet heb in windows
- Zip drive is meegeinstalld!!! *super!*
- Gnome is vrij leuk ding alleen vraag ik me af hoe je nu die bruche's kan kleiner en groter maken zonder zelf veel te veel tijd te steken in zelf die bruche's te fixen *sigh*
- Je kan een venster instellen voor de mood je in bent (... zoveel vensters al je wil!!!)
- Gui skins zijn evil!
-Ik vraag me soms af hoe ze er in slagen om dingen die zo simpel zouden moeten zijn o zo vreemd te maken (neem nu de tijd die ik al heb gestoken in Kopete om simpelweg mijn naam te veranderen) man waarom zit da in gods naam zo verdoken
-O heb ik al vermeld dat elk stukje geluid die uit mijn boxen komt een overdreven zware bas heeft? (Plezant als ge dan naar een zware geweer aan het rondlopen zijt in ET)
-Ik al veel te lang te tam ben om die windows schijf er nog eens in te steken + dat ik dat echt wel eens zal moeten doen omdat er bestanden op staan die ik nodig heb!
- Ge Su root geregeld zult mogen intikken
- Ze u echt wel zwaar ontmoedigen om in root te werken!
- Ik nog moet uitvissen hoe ik de prullenbak zal openen als root om dat ene bestandje weg te werpen die daar ook al veel te lang aan het camperen is
- Goeie linux chatboxen? Getfer mirc moet ik ook nog ooit eens geconfigd krijgen! Grmbl
- O ja als je ietwat in gamedev intresse hebt en je zoekt een standaart moddel tool die veel gelijknissen heeft met 3dsmax geef een seintje ik zit al aan mijn 4e programma die ik uit meserie van mijn schijf kieper omdat ze langs alle kanten wel ergens onder ontwikkeling zijn. Om dan maar nog te zwijgen van die exporters/Importers en forum frustratie (posts van ettelijke jaren gelden & van vorige versies) om maar iets simpel werkende te krijgen!!
-Efficientje bij linux? Wtf? Kan da?
- Chmod u+x ook iets veelgebruikt is hierzo
- Ze wel !!! Echt wel schone installers hebben in linux waar ge niet moet ./configure -> make -> make install doen. Maar voor een of andere reden ik er toch telkens in slaag om die enkele commando's te gebruiken
- Ik mijn ouwtjes (va/ma) heb leren werken met linux & ze al kunnen surfen!!
-Ik nog mijn outlook prog zal moeten vinden die ook wel weer via een of andere manier die mails van yahoo.com en hotmail zal rukken. Getfer waarom hebben die nu geen pop3 grmbl Weer een zoektocht naar dingen die nu 9/10 NOG minder gemakkelijk te vinden zijn dan een Klassieke goedkope maar goeie mini koffiezet
Wel voor de tijd dat ik er mee werk heb ik niet te klagen gehad, In windows zat ik soms zo wat rond te folderen om tijd te verderven. Ik moet toegeven dat ik in linux nog niet de tijd gehad heb om een seconde mij te maar moeten vervelen!
Linux is als koffie drinken, eerst loop je er weg van omdat je het haat, achteraf moet je van anderen horen dat je er verslaafd aan bent.
-> Gaat een potje koffie gaan drinken,
Groetjes aan die o zo vreemde linux wereld waar wij als domme mensen in vertroeven omdat we dom genoeg zijn om er aan te beginnen!