Sick`
Legacy Member
jorisdebacker zei:Negatief:
-Alleen DVD-R schrijfbaar
Wrom lukt da bij mij wel? *G*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jorisdebacker zei:Negatief:
-Alleen DVD-R schrijfbaar
Mr. White zei:Wat bedoelt ge eigenlijk met HW-configuratie???
Greetz
Omdat de uwe waarschijnlijk de recentste versie is SickSick` zei:Wrom lukt da bij mij wel? *G*
. De vorige editie van de Powerbooks (mijn 15" incluis) hadden enkel DVD-R support.S.8 D.8 zei:ik heb ook een paar vraagjes ivm de aankoop van een mac.
aangezien ik op de pc enkel wat op irc en msn zit en wat surf (geen games) en ik redelijk op het desing van een pc gesteld(imac g4) ben ben ik vanplan een mac te kopen, maar nu komt er bij dat we voor school op exel moeten werken en taken op exel moeten maken, zijn er op mac programmas die dezelfde dingen kunnen als exel en ook "compatiebel" zij met exel in MS
S.8 D.8 zei:ik ben van plan een iMac g4 800 of 1000 met 512mb maar weer moet ik nog meer op letten ???