Archief - Aankoop eerste Mac

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musback

Legacy Member
Mr. White zei:
Wat bedoelt ge eigenlijk met HW-configuratie???


Greetz

= hardware-configuratie
als deze foutief is, kan je pc vastlopen, maar dat ligt niet aan windowsXP,maar aan je moederbord, of de hardware die te warm wordt e.d.

dJeez

Legacy Member
Sick` zei:
Wrom lukt da bij mij wel? *G*
Omdat de uwe waarschijnlijk de recentste versie is Sick :p. De vorige editie van de Powerbooks (mijn 15" incluis) hadden enkel DVD-R support.

S.8 D.8

Legacy Member
ik heb ook een paar vraagjes ivm de aankoop van een mac.

aangezien ik op de pc enkel wat op irc en msn zit en wat surf (geen games) en ik redelijk op het desing van een pc gesteld(imac g4) ben ben ik vanplan een mac te kopen, maar nu komt er bij dat we voor school op exel moeten werken en taken op exel moeten maken, zijn er op mac programmas die dezelfde dingen kunnen als exel en ook "compatiebel" zij met exel in MS

shimbayi

Legacy Member
S.8 D.8 zei:
ik heb ook een paar vraagjes ivm de aankoop van een mac.

aangezien ik op de pc enkel wat op irc en msn zit en wat surf (geen games) en ik redelijk op het desing van een pc gesteld(imac g4) ben ben ik vanplan een mac te kopen, maar nu komt er bij dat we voor school op exel moeten werken en taken op exel moeten maken, zijn er op mac programmas die dezelfde dingen kunnen als exel en ook "compatiebel" zij met exel in MS

Je hebt ook Microsoft Office voor de mac dus dat is geen probleem.

cabel men

Legacy Member
exel bestaat ook voor mac, en ook msn en irc enzovoort , dus je zal geen enkel probleem hebben

dJeez

Legacy Member
Je kan uiteraard ook OpenOffice gebruiken op Mac zoals ik (dan moet je niet in je portefeuille gaan tasten), en de bestanden dan in MS Office formaat bewaren. Er zijn wel (minimale) afwijkingen, maar voor de meest courante zaken is er echt zo goed als geen verschil tussen beide (nu ja, OOo kan wel wat trager zijn soms en 't is misschien wat wennen in 't begin).

S.8 D.8

Legacy Member
ik ben van plan een iMac g4 800 of 1000 met 512mb maar weer moet ik nog meer op letten ???

FuLcRuM

Legacy Member
Mr. White die ik ken? :)

Ola... zeker doen :) Powerbooks zijn super :)

NeFerMeTu

Legacy Member
S.8 D.8 zei:
ik ben van plan een iMac g4 800 of 1000 met 512mb maar weer moet ik nog meer op letten ???

Grootte van harde schijf, dode pixels op het scherm, prijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan