NeFerMeTu
Legacy Member
Tuinslak zei:Superdrive = ?
ben ooit ook van plan een i/powerbook te kopen...
dus alle comments welkom
en niet afkomen dat windows meer-dit-of-dat heeft...
werk zelf al tijdje niet meer met windows
en games ben ik redelijk beu dus ja
het is meer 'werk' gericht (unif/hogeschool, later werk)
en qua 'lawaai' (pa heeft een medion laptop... en als die begint te koelen wilt ge toch niet in de buurt blijven)
en om filmkes af te zien, typ werk enzo (microsoft word?) ?!
en wa krijgde allemaal bij diene mac os x megeleverd?
en de vraag: ibook of powerbook? (de cpu/ram ofzo maakt nu ff nix uit, persoonlijk, wa zoude kiezen)
Superdrive: cd's en dvd's lezen en ook beide branden.
Dvd's branden is wel DVD-R en geen DVD+R. Ken er weinig van, maar de overgrote meerderheid verkiest +R blijkbaar.
Lawaai: zou goed geregeld moeten zijn bij elke Mac.
Films: zit een standaard player in OSX, divx-players enzo zijn uiteraard even goed verkrijgbaar als op Windows.
Persoonlijk zou ik voor een iBook gaan: goedkoper en volgens mij ongeveer even goed. PowerBooks zijn volgens mij meer gericht op het "grafische" publiek.

ad:
