Mr. White
Legacy Member
Yoo
Ik ben serieus aan het twijfelen als ik nu een Mac of pc zal kopen, powerbook.
Het zou dan wel mijn eerste ervaring zijn met zo'n machine, maar heb wel al heel veel schitterende commentaren erover gehoord.
Daarom zou ik dan ook graag heel wat meer te weten komen over de Macs. Dus alle info ivm DO's en DONT's is zeker welkom (games, internet, video, audio, images,.... som maar op). Hoe zit dat trouwens met de snelheid?
Pro's en con's natuurlijk ook...
Liefst enkel replies van mensen die al eens met een Mac hebben gewerkt.
Greetz &
Ik ben serieus aan het twijfelen als ik nu een Mac of pc zal kopen, powerbook.
Het zou dan wel mijn eerste ervaring zijn met zo'n machine, maar heb wel al heel veel schitterende commentaren erover gehoord.
Daarom zou ik dan ook graag heel wat meer te weten komen over de Macs. Dus alle info ivm DO's en DONT's is zeker welkom (games, internet, video, audio, images,.... som maar op). Hoe zit dat trouwens met de snelheid?
Pro's en con's natuurlijk ook...
Liefst enkel replies van mensen die al eens met een Mac hebben gewerkt.
Greetz &

... moest ik nu terug kunnen kiezen had ik voor een iBook gegaan (ruilen mits opleg zie ik altijd zitten).
. Gamen doe ik er niet op (buiten heel uitzonderlijk eens van die simpele desktop games als Sokoban ed meer).
... denk dat je qua prestatie dan wel een veel beter machientje hebt niet?