Archief - [TK] dj setje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monty007

Legacy Member
Wrong, ik zoek een beginnend setje, voor op de kamer mij wat te amuseren, voor ik er andere mensen mee stoor :p Hij kan zijn gear en 10 van zijn platen voor een toch redelijke prijs van 350 euro aan mij overlaten, all I need is a 'yes'. Dit lijkt mij een redelijke prijs gezien de zorg en de kwaliteit?

Monty

rubenmethodman

Legacy Member
hehe,"noob",onze jongen speelt dagelijks een uurtje of 8 computerspelletjes :).
Soit,je hebt een beetje aandacht gekregen,nu gaan we terug on topic

Flipkikker

Legacy Member
rubenmethodman zei:
hehe,"noob",onze jongen speelt dagelijks een uurtje of 8 computerspelletjes :).
Soit,je hebt een beetje aandacht gekregen,nu gaan we terug on topic

hij bedoelde dan ook geen game noob :oink:
en dan ons durven verwijten dat er hier "geen echte dj's zitten" :wtf:

als ik jou was zou ik de prijs wat verlagen en akkoord gaan met het bod van monty ;)

rubenmethodman

Legacy Member
ik snap niet dat ik hier geen bondgenoten heb,maar ok,monty bood 360 euro voor gear + 8 platen van de eerste 10 in het rijtje als hij er vandaag kon omkomen,maar ik kan vandaag niet,dus werd de deal afgeblazen

Flipkikker

Legacy Member
rubenmethodman zei:
ik snap niet dat ik hier geen bondgenoten heb,maar ok,monty bood 360 euro voor gear + 8 platen van de eerste 10 in het rijtje als hij er vandaag kon omkomen,maar ik kan vandaag niet,dus werd de deal afgeblazen

:oink:

dan kan die deal toch gemakkelijk verzet worden van datum ? :s
ik weet niet door wie de deal werd afgeblazen, maar het lijkt me maar vreemd

ps: als je het hier niet kwijtraakt kan je het nog altijd eens op www.dj2dj.be proberen of op ebay ...

rubenmethodman

Legacy Member
ja,na het weekend zette hij het geld op zn bankrekening,en morgen is dus na het weekend

p.s.ik ken dj2dj,partyforum,dance4mation wel hoor en ze staan er al op :)

Flipkikker

Legacy Member
rubenmethodman zei:
ja,na het weekend zette hij het geld op zn bankrekening,en morgen is dus na het weekend

p.s.ik ken dj2dj,partyforum,dance4mation wel hoor en ze staan er al op :)

dan is dat van zijn kant een teken van slechte wil :lol:

w00p

Legacy Member
noob heeft niets te maken met gamen.
newbie = beginner
noob = arrogante newbie die denkt alles beter te weten.

Trouwens, wie zegt dat ik 8 uur per dag achter de pc zit spellekes te spele? (ja buiten gij dan)
Op wekelijkse basis een uurtje of twee zou al optimistisch zijn.

Als u zich verlaagt tot opmerkingen maken waar u niets over weet, zal ik niet volgen, ik heb betere dingen te doen.
Als u echter ergens bewijzen wilt tonen dat u een echtere DJ bent dan ons hier, ga u gang.
Kheb wel zin in wat humor nu.

rubenmethodman

Legacy Member
hohohohohohohoho,samenspanningen,ik probeer enkel mijn djgear te verkopen en wie zit er hier te vitten op de prijs,ik ben de verkopen,ik bepaal de prijs,so take it or leave it,jullie moeten toch niet kopen als jullie niet willen,maar hou dit dan voor jullie,wat interesseert mij dat nu dat jullie dat te veel vinden,ik weet wat ik er voor betaald heb en wat ik er voor wil krijgen als ik mijn broek niet te veel wil scheuren.Kom ik mij moeien in 1 van jullie topics?
Jullie zouden keer iets moeten verkopen...
Ik zeg het voor de laatste keer: enkel diegenen die geinteresseerd zijn moeten maar posten of een pm sturen,diegenen die zich enkel willen komen uitleven door enkele onnutige bemerkingen te zetten,daar heb ik geen nood aan,mag dit voortaan duidelijk zijn aub

met dank

w00p

Legacy Member
Een hogere prijs is iets anders als een ripoff...

En als u beweert dat wij allen geen echte DJ's zijn omdat wij geen buchtmateriaal willen kopen tegen ongeveer het dubbele van zijn waarde, dan draait het niet meer om uw verkoop maar om het feit dat u ons beledigt.

De enige mensen die hierin zullen trappen zijn wss zelf ook beginners, of mensen die op een FAMEUS budget zitten, en we willen graag mensen behoeden van zo'n praktijken... (hen helpen, voorkomen dat ze zwaar int zak gezet worden)

2 Q30's heb je al voor 150€ den dag van vandaag op ebay en wat jij aanbiedt is zelfs nauwelijks vergelijkbaar.
Tis nie omdat gij "ontactisch" genoeg waart om u zo vast te zetten met da materiaal te kopen dat een ander daarvoor moet boeten.

Soit, kga hier geen woorden meer aan vuil maken. Hou u hoge prijzen maar, als get verkocht krijgt vind ik het smerig van u om zo mensen af te zetten, maar je gaat het toch niet verkocht krijgen...

rubenmethodman

Legacy Member
ik geef het op,topic mag gesloten worden...
btw,woop,tot in 1 van uw topics e

Monty007

Legacy Member
Ik wil daar nog 1 iets aan toevoegen, ze staan bij mij en degene die nog 1 scheef woord durft zeggen over, sinds een uur, MIJN materiaal gaat van verder moeten komen ;)

Thx rubenmethodman voor de deal, mooi afgewerkt, alles tiptop in orde, platen op het eerste zicht onberispelijk,.. ! Spendeer uw geld wijs en hou mij op de hoogte ivm de platen en andere shit.

One happy NOOB-dj, Monty.

rubenmethodman

Legacy Member
graag gedaan monty en veel plezier ermee,ik heb er ook veel plezier aan gehad

topic closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan