fraCk
Legacy Member
k succesrubenmethodman zei:nee,want wordt enkel in pakket verkocht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k succesrubenmethodman zei:nee,want wordt enkel in pakket verkocht

dank ufraCk zei:k succes![]()

Laat mij weten als er iemand meer biedt!kerel,echt waar,ge zit mij heel de tijd te stalken met pm's ook,laat mij keer gerust,uw bod is te laag,accepteer het gewoonMonty007 zei:Bod van 350 blijft open staan aangezien er hier niemand over gaat![]()
Dit is: 200 euro voor de draaitafels met naalden
20 euro voor de mixer
130 euro voor die 30 platen.
Je probeert nu al een maand alles buiten te krijgen en voor 140 euro wou niemand die draaitafels+koptelefoon+platen dus mss is mijn bod nog zo overdreven laag niet...Laat mij weten als er iemand meer biedt!
Monty
PS: -bod via pm van 360 met minder platen is dus niet meer geldig...
-discussie over platen blijft mogelijk...
5 platen.... en twas in orde *zucht*
Ik versta het ook wel ergens als je met dat geld uw nieuw materiaal wil financieren. Maar hou er ook rekening mee dat je een week geleden meer dan de helft van je gerief aan uw broek kon zijn voor 140 euro, zie uw vorige thread ivm ditzelfde materiaal, ik heb toen nog getwijfeld maar zag het niet zitten zonder naalden. Nu biedt ik 210 euro meer met die ortofons en 10 platen erbij en ben ik opeens de oplichter ofzo. Ik steek er energie en tijd in en had gehoopt van het dit weekend rond te krijgen om dan rustig aan de blok te beginnen maar als zelfs toegevingen in platen en er zelf omkomen, zelfs vandaag nog, en dergelijke niet mogen baten... dan kan ik niet helpen
Dat heb ik u uitgelegd. Maar no hard feelings é zeg, ieder vecht voor zijn beetje. Ik heb geduld, tijd en geld, ik stuur al geen PM's meer, ik zal er niet meer van wakker liggen en ik volg deze thread geduldig. Je wil ze wellicht al zelfs niet meer aan mij verkopen, weet gewoon dat mijn bod geldig blijft en dat ik er mij niet in schaam om 350 te bieden
Aangezien er niemand enthousiast meer biedt moet dat toch een teken aan de wand zijn....rubenmethodman zei:ten eerste wist je tot gisteren ineens niet wat een beltdrive was en ten 2de ga ik ze inderdaad niet meer aan u verkopen
Daarmee ook dat ik bijna zo een hoge prijs betaald heb

Ik wil uw gerief kopen omdat ge én dicht woont én ge volgens mij wel zorgt draagt voor uw gerief, niet voor uw vriendelijkheid en gevoel voor zaken doen ofzo
Hoop dat dat hier wat kalmeert want zo geraken we geen stap vooruit! Denk gewoon eens na over een minimumprijs ofzo, maak zelf een lijstje

Die tien platen die ik voorstelde is nog steeds teveel?
Mocht je het wachten beu worden of zelf in tijdsnood geraken met het oog op uw nieuw materiaal, stuur je mij gewoon een lijstje met welke platen er je voor +/- dat bedrag wil bij steken... rubenmethodman zei:Het gaat hier nog steeds over numark en niet over 1 of ander merk die het label "djstuff" niet waardig is.
