Archief - [TK] dj setje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monty007

Legacy Member
Bod van 350 blijft open staan aangezien er hier niemand over gaat :)

Dit is: 200 euro voor de draaitafels met naalden
20 euro voor de mixer
130 euro voor die 30 platen.

Je probeert nu al een maand alles buiten te krijgen en voor 140 euro wou niemand die draaitafels+koptelefoon+platen dus mss is mijn bod nog zo overdreven laag niet... ;) Laat mij weten als er iemand meer biedt!

Monty

PS: -bod via pm van 360 met minder platen is dus niet meer geldig...
-discussie over platen blijft mogelijk...

rubenmethodman

Legacy Member
Monty007 zei:
Bod van 350 blijft open staan aangezien er hier niemand over gaat :)

Dit is: 200 euro voor de draaitafels met naalden
20 euro voor de mixer
130 euro voor die 30 platen.

Je probeert nu al een maand alles buiten te krijgen en voor 140 euro wou niemand die draaitafels+koptelefoon+platen dus mss is mijn bod nog zo overdreven laag niet... ;) Laat mij weten als er iemand meer biedt!

Monty

PS: -bod via pm van 360 met minder platen is dus niet meer geldig...
-discussie over platen blijft mogelijk...
kerel,echt waar,ge zit mij heel de tijd te stalken met pm's ook,laat mij keer gerust,uw bod is te laag,accepteer het gewoon

Monty007

Legacy Member
Sjah, we waren verdikke ver akkoord tot op een verschil van vijf platen, dus ik dacht van da komt wel in orde want hij wil achter nieuw gerief.
Voor mij is er geen haast bij, desnoods koop ik er deze zomer want moet toch veel blokken komende twee maand.
Als ge er 5 platen bij deed wast rond.En accepteer mss ook eens dat niemand 500 knotsen gaat leggen voor derdehandsgerief ookal is het wellicht in perfecte staat ;) 5 platen.... en twas in orde *zucht*

Monty

w00p

Legacy Member
Gij verwacht 500€ voor 2 beltdrives, een heeel simpel mixerke en 30 platen?
Ik heb mijn gear gekocht voor 500€ incl 25 platen, en ik heb 2 deftige decks en een vrij kwalitatief en voor beginners begeerd mixerke.

rubenmethodman

Legacy Member
en ortofons en erbij,ik vraag uw mening niet,dat is uw zaak dat je het te hoog vindt

Monty007

Legacy Member
Sjah, die 500 zit int kopke en die gaat er zomaar niet uit ;) Ik versta het ook wel ergens als je met dat geld uw nieuw materiaal wil financieren. Maar hou er ook rekening mee dat je een week geleden meer dan de helft van je gerief aan uw broek kon zijn voor 140 euro, zie uw vorige thread ivm ditzelfde materiaal, ik heb toen nog getwijfeld maar zag het niet zitten zonder naalden. Nu biedt ik 210 euro meer met die ortofons en 10 platen erbij en ben ik opeens de oplichter ofzo. Ik steek er energie en tijd in en had gehoopt van het dit weekend rond te krijgen om dan rustig aan de blok te beginnen maar als zelfs toegevingen in platen en er zelf omkomen, zelfs vandaag nog, en dergelijke niet mogen baten... dan kan ik niet helpen :)

Monty

rubenmethodman

Legacy Member
jij hebt uw kans gekregen met die 430,je hebt ze laten liggen

Monty007

Legacy Member
Dan moest ik me wel heel krap zetten aan cash geld en dat zag ik niet zitten voor twee belt drives :) Dat heb ik u uitgelegd. Maar no hard feelings é zeg, ieder vecht voor zijn beetje. Ik heb geduld, tijd en geld, ik stuur al geen PM's meer, ik zal er niet meer van wakker liggen en ik volg deze thread geduldig. Je wil ze wellicht al zelfs niet meer aan mij verkopen, weet gewoon dat mijn bod geldig blijft en dat ik er mij niet in schaam om 350 te bieden ;) Aangezien er niemand enthousiast meer biedt moet dat toch een teken aan de wand zijn....

Monty

rubenmethodman

Legacy Member
ten eerste wist je tot gisteren ineens niet wat een beltdrive was en ten 2de ga ik ze inderdaad niet meer aan u verkopen

Skullbasher_31

Legacy Member
rubenmethodman zei:
ten eerste wist je tot gisteren ineens niet wat een beltdrive was en ten 2de ga ik ze inderdaad niet meer aan u verkopen

ge moet het wel onder ogen zien dat uw prijs daarvoor veel te hoog is ze
ik denk da gij niet weet wa belt-drives zijn (aan uwe prijs te zien)

Monty007

Legacy Member
U neemt mij de woorden uit de mond... Tot voor twee dagen wist ik inderdaad niet hoe zo een draaitafel in elkaar zat maar ik weet wel redelijk wat af van de muziek die je op zo'n dingen draait ;) Daarmee ook dat ik bijna zo een hoge prijs betaald heb :)

Aangezien de concurrentie en de interesse zo hoog is zal ik mijn bod zelf noodgedwongen nog eens verhogen, 360 euro, afgehaald en cash betaald...
Voor de duidelijkheid maak ik er nog een berekeningske bij:
-draaitafels kunt ge nieuw voor 130 euro het stuk kopen via verschillende sites dus geef ik 130 euro voor twee (want derdehands)
-mixerke is very basic alsook derdehands dus 20 eurotjes
-naalden meer als halve prijs: 100 euro omdat die wel heel degelijk zijn
-30 vinyls tesamen 100 euro omda ge dan ineens van alles af zijt :)

En van arrogant gedoe en geroep jaagt ge alleen maar mogelijke concurrentie voor mij weg :) Ik wil uw gerief kopen omdat ge én dicht woont én ge volgens mij wel zorgt draagt voor uw gerief, niet voor uw vriendelijkheid en gevoel voor zaken doen ofzo ;) Hoop dat dat hier wat kalmeert want zo geraken we geen stap vooruit! Denk gewoon eens na over een minimumprijs ofzo, maak zelf een lijstje :s

Monty

rubenmethodman

Legacy Member
Ik heb altijd verstaan dat iedere verkoper zijn eigen prijs heeft,ik weet wat ik zelf 5 maand geleden heb betaald voor deze dj set zonder nieuwe naalden en zonder de platen,belt drives of niet.Het gaat hier nog steeds over numark en niet over 1 of ander merk die het label "djstuff" niet waardig is.Ik heb inderdaad altijd zorg gedragen voor mijn gerief en heb veel vorderingen gemaakt met deze volgens jullie minderwaardige beltdrives.Beltdrives zijn inderdaad gevoeliger en "minderwaardig" aan directs,maar daar heb ik niets aan gemerkt.Voor de rest vraag ik jullie mening niet over de prijs,als jullie iets beter vinden,doe gerust,enkel geinteresseerden moeten maar iets laten weten en er kan bij gevolg wel over de prijs gepraat worden.

Grtz

Monty007

Legacy Member
Vooreerst, veel aangenamer om lezen, zo een bericht :)

daarnaast blijft voor mij vermindering van het aantal platen nog steeds een optie die open staat voor discussie, maar als jij liever wacht op een andere kandidaat-koper is mij dat ook goed :) Die tien platen die ik voorstelde is nog steeds teveel? :)
Ik stel u de opties binnen mijn budget voor ;) Mocht je het wachten beu worden of zelf in tijdsnood geraken met het oog op uw nieuw materiaal, stuur je mij gewoon een lijstje met welke platen er je voor +/- dat bedrag wil bij steken...

Monty

w00p

Legacy Member
rubenmethodman zei:
Het gaat hier nog steeds over numark en niet over 1 of ander merk die het label "djstuff" niet waardig is.
:help:

Dan is dit ook 400€ omdat er Technics opstaat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan