Archief - [TK] dj setje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rubenmethodman

Legacy Member
2 x numark TT1610 ( met Ortofon concorde pro naalden op !!)
mengpaneel : numark dm 950
headphone: hf 125
+ 30 platen (bommen)

-mylo-drop the pressure
http://www.discogs.com/release/335639

-tiga-pleasure from the bass
http://www.discogs.com/release/264281

-delicious-let it drop
http://www.discogs.com/release/529054

-tomas andersson-washing up
http://www.discogs.com/release/467519

-benjamin bates-the manimal
http://www.discogs.com/release/498978

-fisherspooner-emerge
http://www.discogs.com/release/94543

-daft punk-robot rock
http://www.discogs.com/release/415042

-legato samples 2005.3
http://www.discogs.com/release/491243

-eric prydz & steve angello-woz not woz
http://www.discogs.com/release/294902

-criss source-hugs 'n kisses
http://www.discogs.com/release/390831

-yoshimoto-du what u du
http://www.discogs.com/release/332942

-dj T.-freemind
http://www.discogs.com/release/170530

-oliver koletzki-der muckenschwarm
http://www.discogs.com/release/483791

-junior jack-stupidisco
http://www.discogs.com/release/291759

-lifelike & kris menace-discopolis
http://www.discogs.com/release/484375

-lindstrom-i feel space
http://www.discogs.com/release/461099

-lexy & k-paul-the greatest dj(remixes)
http://www.discogs.com/release/212085

-layo & bushwacka-love story
http://www.discogs.com/release/34770(normaal is het deze)

-antoine clamaran-we come to party
http://www.discogs.com/release/225739

-Timo Maas - Killin' Me
http://www.discogs.com/release/68384

-jark prongo-rocket base
http://www.discogs.com/release/106384

-Sucker DJ's - Pt.1
http://www.discogs.com/release/342469

-watkins-black a.m.
http://www.discogs.com/release/308463

-liquid people vs simple minds-monster(promo)
http://www.discogs.com/release/101498(staat nog een remix bij)

-Chable & Bonnici-Ride
http://www.discogs.com/release/193033

-Slam-Lie To Me
http://www.discogs.com/release/314112

-84 King Street-Many Men
http://www.discogs.com/release/353440

-Underground Dance Artists United For Life-Most Precious Love (Part One) (blaze)
http://www.discogs.com/release/453023

-sodex-move me
http://www.discogs.com/release/217183

-boogie pimps-salt shaker
http://www.discogs.com/release/115956

Monty007

Legacy Member
En u bent van... :) Alsook mss wat meer info over ouderdom van het mengpaneel en de draaitafels, staat.. :) De vinyls zijn ook in orde veronderstel ik?

Zoja heb ik wel interesse, al weet ik niet wat zoiets in zijn geheel moet kosten, ga eens wat rondkijken en dan laat ik hier nog wel iets achter! Allesins mooi dat er een pakket platen zit om te beginnen en dan nog knal in mijn muziekgenre. Mooi pakket dus :)

Monty

Argus V12

Legacy Member
Ook platen apart?
zoja, hoeveel voor Hugs 'N kisses ?

vanwaar ben je ?

rubenmethodman

Legacy Member
nee,dus alles ineen :)
voor monty: ik ben de 2e koper,de vorige had het iets meer dan een maandje zei hij,als je weet dat ik het ong 5 maand heb,is het dus iets van een 6 maand oud
Ik ben begonnen met dit setje en zeer content van,numark is uberdegelijk materiaal en dus een echte aanrader
De platen zijn zo goed als nieuw,hoezen zijn idem in perfecte staat,dit zal je wel allemaal zien mocht je het kopen :)

Monty007

Legacy Member
Voeg mij anders toe op msn: [email protected].

De vraag blijft nog steeds van waar je bent ;) En ook zo wel interessant zijn te weten wat je er zelf nog voor gegeven hebt, twee vorige eigenaars is toch al redelijk 'tweedehands' te noemen... Zeker met die platen erbij zal het toch een redelijk prijzig pakketje blijven vrees ik om zomaar mee te beginnen, niet?

Monty

EDIT: VAN WAAR BEN JE ! :)

Anoniem09

Legacy Member
Als je het niet allemaal verkocht krijgt heb ik sterke intresse in die concorde naalden :)

rubenmethodman

Legacy Member
een setje van iemand die het iets meer dan een maand heeft,dat is zo goed als nieuw eh,en 5 maanden is ook al geen jaar...

TrovaX

Legacy Member
wilt ge fisherspooner vo mij al apart leggen, kga de rest opmen gemak mrg is bekijken

TRFluffy

Legacy Member
hey van waar ben je, antwoordt daar eerst even op ipv die vraag te ontwijken precies.
(geen interesse in platen noch materiaal)

Monty007

Legacy Member
Aangezien de verkoper zelf wellicht op school ofzo zit zal ik de vraag maar beantwoorden want ik heb hem op mijn msn zitten. De verkoper is van Eeklo, regio Gent dus en wil liefst alles ineens verkopen in plaats van hier en daar iets los :)

Ik ben sterk aan het twijfelen. Het is wel een mooi pakket om te starten denk ik maar ik had niet gerekend op +/- 500 euro, de prijs die hij in zijn hoofd had :) Dus voorlopig is er nog geen deal ;)

Monty

En bij deze dus nog een free upke erbij zie :p

rubenmethodman

Legacy Member
Monty007 zei:
Aangezien de verkoper zelf wellicht op school ofzo zit zal ik de vraag maar beantwoorden want ik heb hem op mijn msn zitten. De verkoper is van Eeklo, regio Gent dus en wil liefst alles ineens verkopen in plaats van hier en daar iets los :)

Ik ben sterk aan het twijfelen. Het is wel een mooi pakket om te starten denk ik maar ik had niet gerekend op +/- 500 euro, de prijs die hij in zijn hoofd had :) Dus voorlopig is er nog geen deal ;)

Monty

En bij deze dus nog een free upke erbij zie :p

ik woon in Eeklo inderdaad

-Redyck-

Legacy Member
Moestjet ni verkocht krijgen in zen geheel wil ik €15 excl. geven voor:
tiga - pleasure from the bass
oliver koletzki - der muckenschwarm
linstrom - i feel space

Monty007

Legacy Member
Bod van 350 gedaan aan verkoper waarbij hij nog een deel van de vinyls los kan verkopen. Was niet genoeg aangezien er zijn die 500 bieden :) Happy betting though and good luck! (y)

fraCk

Legacy Member
interesse in:
-2 x numark TT1610
-mengpaneel : numark dm 950
Minimumprijs voor deze ?

Grts
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan