Archief - This Is It - Michael Jackson

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wolfway

Legacy Member
had tickets voor februari vast, moest enkel nog de beveiliginscode ingeven, maar daar kwam natuurlijk zo'n vierkantje met een fout in

En nu ligt de hele site plat voor me.

Achja, geen MJ dan. Niet dat ik een fan ben, maar dan had ik hem toch eens gezien.

Yasutoko

Legacy Member
pieterm zei:
kDenk da Michael toch wel de grootste fanbasis in Europa heeft (en Azië nie vergeten). Amerika heeft hij altijd al laten linksliggen sinds de Dangerous-tour in 1991/1992.

Deze kant van de wereld heeft inderdaad normaal zijn meeste fans.
Jackson geeft dan ook altijd voorkeur om daarom ook in deze regio concerten te houden, en amper in de U.S. of A.

I wonder, gaat hij ook nieuwe liedjes brengen in zijn concerten?
Of gaat hij werkelijk zijn laatste plaat laten uitkomen na zijn dood? :unsure:.

pieterm

Legacy Member
Yasutoko zei:
Deze kant van de wereld heeft inderdaad normaal zijn meeste fans.
Jackson geeft dan ook altijd voorkeur om daarom ook in deze regio concerten te houden, en amper in de U.S. of A.

I wonder, gaat hij ook nieuwe liedjes brengen in zijn concerten?
Of gaat hij werkelijk zijn laatste plaat laten uitkomen na zijn dood? :unsure:.

Promoter AEG liet weten dat er nieuwe liedjes zullen gebracht worden. Er zou ook een nieuwe single uitgebracht worden voor juli. Maar 1 nieuwe single (?), kzou het persoonlijk maar pover vinden ze.

Er zit 8 jaar tussen met zijn laatste album invincible

XplicitSnake

Legacy Member
pieterm zei:
Promoter AEG liet weten dat er nieuwe liedjes zullen gebracht worden. Er zou ook een nieuwe single uitgebracht worden voor juli. Maar 1 nieuwe single (?), kzou het persoonlijk maar pover vinden ze.

Er zit 8 jaar tussen met zijn laatste album invincible


Voor zover ik weet ging dit de setlist worden? eventueel met de nieuwe single er ergens tussen door.

Michael Jackson 'This Is It' setlist:
'Billie Jean'
'Wanna Be Startin' Somethin''
'Rock With You'
'The Way You Make Me Feel'
'Don't Stop 'Til You Get Enough'
'I Just Can't Stop Loving You'
'Human Nature'
'Smooth Criminal'
'Girlfriend'
'Man In The Mirror'
'Beat It'
'One Day In Your Life'
'Heal The World'
'You Are Not Alone'
'Remember The Time'
'Thriller' (bang/lb)


Tickets kunnen bemachtigen voor 8 februari, blok 415 via Ticketline na een hele hoop pogingen op Ticketmaster. 122 pond voor 2 tickets, Valt goed mee :)

Thierrichi

Legacy Member
Ik heb 4 kaarten voor maandag 25 januari 2010.
Da zijn er van 75 pond, maar die zijn wel in den bovenste ring en vrij ver van't podium.
Ik hoop wel dak iets gaan kunnen zien dan, ma zo gigantisch gaat da der blijkbaar wel ni zijn als er maar 20.000 man binnen kan.
Iemand daar al geweest?

K1riyama

Legacy Member
@Thierrichi
Ik heb ook 2 kaarten voor maandag 25 januari 2010 kunnen bemachtigen. lol ik ga u daar tegenkomen, ik zit op podium 407 in de bovenste ring.
Ik hoop gewoon dat em Smooth Criminal en They don't care about us zingt

pieterm

Legacy Member
Alles uitverkocht enkel nog tickets op Viagogo, maar die zijn immens duur.

Thierrichi

Legacy Member
K1riyama zei:
@Thierrichi
Ik heb ook 2 kaarten voor maandag 25 januari 2010 kunnen bemachtigen. lol ik ga u daar tegenkomen, ik zit op podium 407 in de bovenste ring.
Ik hoop gewoon dat em Smooth Criminal en They don't care about us zingt

section BK 409, row K, seats 645-648

Da zijn mijn plaatsen, is idd ni ver van bij u precies :-)

delars

Legacy Member
Heb tickets bemachtigd via viagogo, hier moest ik gewoon bij zijn. op 18 juli ga ik kijken. MJ here i come :D

pieterm

Legacy Member
Mooi delars :D

Hoeveel moest je betalen als ik vragen mag en welke plaatsen heb je?

brucelee be

Legacy Member
Ik en mijn broer zouden zeer graag ook gaan maar we hebben geen vervoer,
kan er AUB iemand 2 personen meevoeren.(of 3 indien mijn vriendin meegaat)
Vervoerskosten worden allemaal terugbetaald.
Please :niceone:

Claudio VO

Legacy Member
aan de verkoop te zien staan héél veel mensen te popelen om hem nog eens terug op't podium te zien. *ik was erbij in Oostende*

ik ben ook echte fan van MJ : 9lives - Michael Jackson Fan-corner
join ;)

niet fanatiek , maar man MJ is gewoon een icoon en blijft het nog héél lang...

naar Engeland zie ik me nog niet te rap gaan ...ik bekijk de show wel ergens in de toekomst op DVD .
mensen die gaan : véél plezier... Michael loves you all !

wel enkele vragen bij deze marathon optredens ....

> gaat hij (MJ ) dat volhouden ??
kan me wel inbeelden dat er wel een aantal zullen worden geanuleerd.

> MJ is fysiek niet de MJ van eind jaren '90..wat gaat dit geven op het podium ?
ik wens hem al het sucses van de wereld !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan