Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pieterm zei:kDenk da Michael toch wel de grootste fanbasis in Europa heeft (en Azië nie vergeten). Amerika heeft hij altijd al laten linksliggen sinds de Dangerous-tour in 1991/1992.
.Yasutoko zei:Deze kant van de wereld heeft inderdaad normaal zijn meeste fans.
Jackson geeft dan ook altijd voorkeur om daarom ook in deze regio concerten te houden, en amper in de U.S. of A.
I wonder, gaat hij ook nieuwe liedjes brengen in zijn concerten?
Of gaat hij werkelijk zijn laatste plaat laten uitkomen na zijn dood?.
pieterm zei:Promoter AEG liet weten dat er nieuwe liedjes zullen gebracht worden. Er zou ook een nieuwe single uitgebracht worden voor juli. Maar 1 nieuwe single (?), kzou het persoonlijk maar pover vinden ze.
Er zit 8 jaar tussen met zijn laatste album invincible

K1riyama zei:@Thierrichi
Ik heb ook 2 kaarten voor maandag 25 januari 2010 kunnen bemachtigen. lol ik ga u daar tegenkomen, ik zit op podium 407 in de bovenste ring.
Ik hoop gewoon dat em Smooth Criminal en They don't care about us zingt

