FroFro
Legacy Member
gelukzak :-/ Ik heb nog ni eens een presale code gekregen.. Wel ne mail om te zeggen dak gequed sta.
Ik ga gewoon 6AM bellen, maar kwil wel tickets van 70 pond
Even een vraag; hebben jouw 4 tickets al een eigenaar? (kwestie van als ik er geen kan bemachtigen)
Alvast proficiat
Ik ga gewoon 6AM bellen, maar kwil wel tickets van 70 pond

Even een vraag; hebben jouw 4 tickets al een eigenaar? (kwestie van als ik er geen kan bemachtigen)
Alvast proficiat

), maar ik neem aan dat die Floor seats dus geen staanplaatsen zijn? 
