Archief - This Is It - Michael Jackson

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
gelukzak :-/ Ik heb nog ni eens een presale code gekregen.. Wel ne mail om te zeggen dak gequed sta.

Ik ga gewoon 6AM bellen, maar kwil wel tickets van 70 pond :)


Even een vraag; hebben jouw 4 tickets al een eigenaar? (kwestie van als ik er geen kan bemachtigen)



Alvast proficiat :D

wolfway

Legacy Member
zijn alle tickets al uitverkocht?

Had er pas paar dagen geleden van gehoord, en ben precies al te laat voor tickets? (aan normale prijzen dus te verstaan)

waar zijn ze te koop?

jefke79

Legacy Member
Michael Jackson Live!
Momenteel enkel voor mensen met presale code, vanaf vrijdag voor iedereen.
Ze zitten momenteel al aan half september met hun concerten.
Heb zelf twee van 75 voor 30 augustus weten te bemachtigen.

pieterm

Legacy Member
Ik heb ook 2 ticketten kunnen bemachtigen voor 29 september (laatste concertdag, voorlopig).

'k Had graag wat vroeger gegaan, maar die website deed echt voos vanochtend. Als ik binnengeraakte kreeg ik telkens een foutmelding.

Vrijdag nog eens proberen voor een vroegere dag.


Ticketten zelf zijn nog niet uitverkocht. De verkoop van vandaag is 50% van de totale verkoop. Vrijdag wordt met andere woorden de andere helft van de kaartjes verkocht.

wolfway

Legacy Member
nu zijn er al concerten voor in januari... mooi concept, zo TIEN concerten doen...:ironic:

ik kan enkel presale tickets kopen nog voor januari, maar da's in de blok dus dat zal op niks uitdraaien :)

pieterm

Legacy Member
wolfway zei:
nu zijn er al concerten voor in januari... mooi concept, zo TIEN concerten doen...:ironic:

ik kan enkel presale tickets kopen nog voor januari, maar da's in de blok dus dat zal op niks uitdraaien :)

Tja, het zat er wel aan te komen. En je kan ook nog in februari gaan...

FroFro

Legacy Member
is heel de zomervakantie al uitverkocht? heb mijn presale code maar ga nog ff wachtne want zit op een kutinternetlijn hier

pieterm

Legacy Member
Met uw presale code kan je eigenlijk niets meer doen vrees ik. Die eerste maanden (tot september) zijn eigenlijk uitverkocht. Je moet wachten tot morgen tot de andere helft van de tickets worden verkocht.

Blijkbaar zijn de tickets van januari - februari ook al helemaal uitverkocht.

Spandi

Legacy Member
Klopt het dat er maar drie prijscategorieën zijn? En met welke plaatsen stemmen die dan overeen?

Never mind, gevonden:

LEVEL 4

£50.00 - £75.00
LEVEL 1

£75.00
FLOOR SEATING

£75.00

En aangezien iedereen al gekocht heeft met zijn goeie codes wilt da eigenlijk zeggen dat vanaf morgen iedereen de volle pot gaat betalen om op level4 (en dus helemaal bovenaan) te mogen zitten? Of ben ik verkeerd?

pieterm

Legacy Member
Nee, level 4 kost 50 pond.

En btw, weeral 5 nieuwe concerten aangekondigd. Totaal staat nu op 50.

Spandi

Legacy Member
Nja, morgenvroeg is proberen voor één van die latere concerten. Hopenlijk nog deftige plaatsjes :)

pieterm

Legacy Member
Ja , kzou sowieso die laatste concerten eerst selecteren.

De rest van die kaartjes in juli gaan supersnel uitverkocht zijn.

klinkske

Legacy Member
hate to spoil the fun maareuh, denken jullie dat wacko zijn in de 30 shows gaat presteren zonder ziek te worden? Place your bets now!!

Bluto

Legacy Member
50 shows en allemaal in Londen? Ik dacht ergens gehoord te hebben dat MJ niet veel meer in de VS komt en zelfs naar de Golfstaten verhuist was. Mss daarom dat het allemaal in Europa te doen is.

Spandi

Legacy Member
Allicht een stomme vraag (aangezien het 'Floor seating' heet :unsure: ), maar ik neem aan dat die Floor seats dus geen staanplaatsen zijn? :)

Ik heb nogal heel hard iets tegen stoeltjes :p

pieterm

Legacy Member
Ja idd, zijn idd zitjes.

Vraag me begot nie waarom, want da's keibelachelijk. Komaan wie gaat er nu bij een concert van MJ stilzitten??

In ieder geval, de ring rond die Floor seating zijn ook zitjes :s

pieterm

Legacy Member
ty_00n zei:
50 shows en allemaal in Londen? Ik dacht ergens gehoord te hebben dat MJ niet veel meer in de VS komt en zelfs naar de Golfstaten verhuist was. Mss daarom dat het allemaal in Europa te doen is.

kDenk da Michael toch wel de grootste fanbasis in Europa heeft (en Azië nie vergeten). Amerika heeft hij altijd al laten linksliggen sinds de Dangerous-tour in 1991/1992.

Spandi

Legacy Member
Nja, zonet met de vriendin de knoop doorgehakt.
Combinatie van zitten (:puke:), te laat zijn (eigen schuld natuurlijk), afstand en kostprijs (ticket cava nog, maar reis+verbruik+overnachting, voor da geld gaank vier keer naar AC/DC :p ) deed ons besluiten om niet te gaan.

:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan