Archief - This Is It - Michael Jackson

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pieterm

Legacy Member
De Redactie zei:
Michael Jackson staat in juli tien keer op het podium van de O2 Arena in Londen. Het laatste optreden van Jackson dateert van drie jaar geleden. De concertreeks zal de popster meer dan vijf miljoen euro opleveren. "Dit is het. Het zullen mijn laatste concerten zijn als soloartiest", zei de popster op de persconferentie in de O2 Arena.

Honderden fans van Michael Jackson verzamelden vandaag voor de deuren van de O2 Arena in Londen om een glimp op te vangen van hun idool. Ongeveer 150 fans mochten de persconferentie bijwonen.
(VRT)

Michael Jackson kondigde in de concertzaal een reeks afscheidsconcerten aan. Hij zal tien optredens geven voor telkens ongeveer 20.000 mensen.

"Hello. Thank you all. This is it", begon Jackson zijn korte en moeilijk verstaanbare speech. Daarna kondigde hij aan dat hij zijn ultieme en laatste soloconcerten zal geven in Londen.

""Dit is het. Wanneer ik zeg dat dit mijn laatste concerten worden, dan betekent dat dat het mijn laatste concerten zullen zijn."

De concertreeks in de O2 Arena heeft de titel "This is it" gekregen.
In de voetsporen van Prince en Spears

De Amerikaanse popster volgt daarmee het voorbeeld van Prince en Britney Spears. Prince stond vorig jaar meer dan 20 avonden op het podium van de O2 Arena, Britney Spears zal in juni acht concerten geven in de zaal.
Ga naar de toegankelijk versie van de content die nu volgt.

Filmpke: deredactie.be - "This is it. Ik zie jullie in juli"


Eindelijk, na zoveel jaar treedt de King of Pop nog eens op!!!

Den deze gaat er zeker bij zijn

Gromme

Legacy Member
Eerlijk gezegd ben ik bang dat je niet al te veel nog moet verwachten van zijn 'show'. De man kan amper op zijn benen staan, zijn stem is zo goed als naar de vaantjes, hij ziet er niet uit...

JackM

Legacy Member
wat gaan ze men dienen doen om hem op te lappen tegen dan?
da's nu toch echt een wrak?
en ticket prijzen tot 500 euro? dunno of da waar is, maar da is toch maar schandalig veel voor wa em nog is.

BiZi

Legacy Member
Juist met mijn nicht gebeld in London. Iedereen wordt er mentaal :)

Anyway, ik heb altijd met men eigen afgesproken, moest MJ nog eens optreden in de EU... dan ga ik, kost wat kost.

Morgen dus verlof inplannen !

Sightblinder

Legacy Member
pieterm zei:
Ticketprijzen zijn max 75 pond volgens AEG

rofl, dream on :) scalpers kopen de helft van de tickets, smijten ze op het internet aan 10x die prijs.

Bluto

Legacy Member
Je kan niet ontkennen dat hij veel heeft betekend voor de muziek.

Fergison

Legacy Member
Het is een levende legende en hij had goeie muziek. Ik wil hem zeker zien maar dat is echt onmogelijk. Samen met Bob Dylan staat hij gans vanvoor in mijn lijst.

nTFs

Legacy Member
ty_00n zei:
Je kan niet ontkennen dat hij veel heeft betekend voor de muziek.

Indeed maar wie gaat er de dag van vandaag nog geld geven om nen halve kreupele has been op een podium te zien ?

WooZ

Legacy Member
nTFs zei:
Indeed maar wie gaat er de dag van vandaag nog geld geven om nen halve kreupele has been op een podium te zien ?
Ik denk dat MJ dat spel 100x zou kunnen uitverkopen als hij wil. Het gaat geld kosten, zijt daar maar zeker van.

Spectre

Legacy Member
ik wil ook gaan hoor. Heb er enkel geen smak geld voor over ^^

mtm

Legacy Member
Ik zou er gerust wat geld voor over hebben, alleen heb ik totaal geen tijd dan.
Michael Jackson blijft toch een legende, ondanks al zijn slechte verhalen. Trouwens, het is typisch voor zo'n personen dat die zoveel meemaken.
Hij heeft echt steengoede muziek gemaakt, ik blijf fan :)

FroFro

Legacy Member
ik heb me ingeschreven voor het presale window, hopelijk kannek er een bemachtigen via de offi site, daar zijn tickets van 70 pond. Als ik er 700 euro voor moet betale ga'k et echter niet doen :)

BiZi

Legacy Member
Ik heb gisterenavond nog een presale code te pakken gekregen. Zit al op 45 mins op de site, na een half uur rejected.

Man man, gaat echt een miserie worden op tix te pakken te krijgen...

BiZi

Legacy Member
Pfff echt onmogelijk om tix van het duurdere segment te pakken te krijgen.

Heb nu 4 tix voor de 28ste, 50 pond :/, wel nog redelijke seats... achja, toch hopen dat ik er nog betere kan scoren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan