Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
Juist Funeral For A Friend - Hours es opgezet ma kvind het maar poverkes buiten een paar nummers :)

aenema

Legacy Member
super-styler zei:
Juist Funeral For A Friend - Hours es opgezet ma kvind het maar poverkes buiten een paar nummers :)

hihi super
ffaf heeft het net als alle andere "emocore" (opletten dat ik hier weer niemand beledig) bands in het genre verkloot.

nieuwe black dahlia murder daarentegen is weer een pareltje
en dat zal ook de nieuwe coheed en cambria worden http://coheedandcambria.com/bitchin/topsecret2.htm
voor het nieuwe lied.

badXtrip

Legacy Member
The Black Dahlia Murder... veel te coole band, en ze zijn vriendelijk ook & al, kvind't nog altijd klote dat'k ze daar rond kerstmis niet heb kunnen zien... die nieuwe plaat ga'k dringend eens moeten checken

aenema

Legacy Member
hij is officieel nog niet uit, maar ja ;)
ik heb ze ook moeten missen maja, ze komen wel nog. kan niet anders met zo'n cd's en ze hebben naart schijnt een vree goeie live reputatie.

badXtrip

Legacy Member
Coheed And Cambria... efftjes vergeten hoe goed ze ook wel niet zijn, zelf mijn pa vind het goed! :cool: & die ecard klinkt ook al veelbelovend... het worden weer veel coole releases dit jaar!

badXtrip

Legacy Member
heartcore, emocore
shit man, ik kom depri van al dat emo/hartjes gebeuren... NO!!

badXtrip

Legacy Member
BTW, waarom iedereen opeens tegen funeral for a friend? hun vorige cd vind'k nog altijd strak, en echt poppy is da nu ook weer niet, kweetniet van het nieuwe album... & tis iet omdat ze clean vocals gebruiken & zo dat ze opeens "pop" zijn ofzo, een band evolueert, you know...

Bad Religion

Legacy Member
idd i must agree. xD

anyway int begin dacht ik ook maar zovan ... damn wat een change dat ze hebben gedaan ... was da wel nen goeie zet ? maar nu eigelijk na een vele talloze ffaf liedjes later is "hours" best wel te pruimen. en de liedjes die op hours staan met alleen de stem van matt davis, stonden op de vorige albums ook een paar. dus voor een fan zoals ik (y)

aenema

Legacy Member
mja, ik heb niets tegen ffaf. integendeel.. de eerste cd's en EP's hebben hier meermaals opgelegen en ik vind het nog altijd even goed als vroeger.
Net zoals ik de eerste cd's/ demo's van The Used, en A Static lullaby super vond.. waarna de 2e release van beiden me teleurstelden.
"Hours" vind ik dan wel nog een pak sterker dan de twee bovengenoemden maar echt overtuigen doet het me niet meer :/
ik ga ze misschien wel gaan bekijken in november.
> http://www.tasteofchaos.com/bands.htm

btw voor mensen die van dit genre houden http://www.purevolume.com/yesterdaysrising
de zang doet me denken aan incubus, lightworker vindek een sterk lied. de rest van de cd is iets minder maar toch nog aan te raden.

dan nog wa nieuws, voor mensen die van coheed & cambria houden een aanrader.www.anatomyofaghost.com
ze zijn sinds kort terug bij elkaar gekomen na een zijprojectje die minder succes had. zeer sterk debuutalbum. één van men favo's

en Fordirelifesake is ook terug bezig aan een cd, kweet niet of er hier mensen fan zijn. ik in ieder geval wel :)

syndrom

Legacy Member
ik ben gewoon nooit aan FFAF geweest.

Hmm ik denk dat men smaak aant evolueren is, kbegin meer en meer naar dingen te luisteren die voor anderen puur lawaai zijn

badXtrip

Legacy Member
Daughters vind'k eigenlijk redelijk crap... waarom... i dont know, maar tzal niet direct aan hun stijl liggen, hun nummers zijn precies altijd etzelfde? soit, an albatross is cool... opeens midden de cd een polka achtig nummer met een kwijlende hond ofzo... tdoet wel raar de eerste keer :p
Als we dan toch over lawaai bezig zijn, niemand hier fan van today is the day (toch wel een van de coolste bands, zonder twijfel!)

Autechre.

Legacy Member
Daughters is gewoon plain ordinary lawaai, zonder franjes enal. En Analbatross is supergrappig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan