Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
die niuewen is al uit naar mijn weten? :p soit, die naam is idd debiel, maar niets is debieler als "i hope you die by overdose" dusja :)

& shit, woensdag mij Out Of Step van Minor Threat gekocht... heersende plaat & al!


nog nie "offcieel" uit.

exploder

Legacy Member
Hoe vonden (de mensen die geweest zijn) morda releaseparty eiglijk?

En hoe was The Setup wnt kheb ze gemist (kwist ni daze al bezig waren) :doh:

badXtrip

Legacy Member
Morda releaseparty... 't enigste wa cool was was the setup (mijn eigen bescheiden mening... liar stond veel te luid & den drummer zat er constant naast, severance heb'k gaan eten & morda vond'k weer overdreven & al... enkel coole wall of death (gewoon veel volk, grappig om te zien & al) + Minor Threat & Bars LP... dus voor 3 € kan'k nie klagen (3,5€ eigenlijk, maar soit)

syndrom

Legacy Member
exploder zei:
Hoe vonden (de mensen die geweest zijn) morda releaseparty eiglijk?

En hoe was The Setup wnt kheb ze gemist (kwist ni daze al bezig waren) :doh:


The setup was retestrak net als altijd, dries wat een god.

Nu ja liar was het geluid kak en kben er zoiezo al nie aan.
Severance nie gezien
Morda alleen de eerste 3 songs gezien, ik vond het ietsje teveel show, nuja veel respect want 1150 man doen afzakken is nie nieks.

Jammer dat er van die 1150 miss 50 gaan blijven plakken

exploder

Legacy Member
:( ik hoorde juist nog het laatste liedje toen ik stond aan te schuiven die TSU speelde (denk dat het nine kinds of pain was, ben het vergeten) en ik wist van dat moment dat ik het beste gemist had :sad:


liar hoor ik ni zo graag, twas de eerste keer dak hun gezien heb en ik vond er niet zoveel aan

ben welgeteld 10 seconden (mss 15 seconden) in die moshpit geweest en khad al bloedlip dusja ben dan naar buiten geweest

severance is ni volledige me stijl ma kvond tg geestig

morda sfeer was wel goe maar kvind iets te kort (aleeja te weinig nieuwe liedjes!)
kvond vooral jmr daze concept of irony niet gespeeld hebben:(

nuja kheb nog demo gekocht van collapsed vor 2 euro, en paar posters en drumstokje + kheb me ng redelijk goe geamuseerd dus twas wel in orde :)

$p|Ne

Legacy Member
'k vond de release show wel heftig
mijn resultaat:
blauw oog, met de kaak tegen een versterker gevlamd op de stage wegens een "headwalker"
dood aan "foot first" divers en headwalkers :angry:

badXtrip

Legacy Member
beginnen ze hier ook al :p

ik vind headwalks wel cool, ik zou er zelf geen op mijn hoofd willen ebben & al (en ga'k ook nie krijgen, ik sta zelden helemaal vooraan) maar toch vind'k ze cool om naar te kijken...

exploder

Legacy Member
:D

welja kheb superveel vanvoor gestaan, en geeneen keer pijn gehad van feet first of headwalker die mij pijn deed, ik heb ook iedereen proberen op te vangen

imo mogen headwalks/feetfirst/windmills ... wel zolang je maar oppast daje de mensen niet te veel pijn doet (als je vanvoor staat moeje ook zelf oppassen e...)

Anti-flag

Legacy Member
badXtrip zei:
die niuewen is al uit naar mijn weten? :p soit, die naam is idd debiel, maar niets is debieler als "i hope you die by overdose" dusja :)

& shit, woensdag mij Out Of Step van Minor Threat gekocht... heersende plaat & al!


Zoek de complete discography van Minor threat , staat alles op wa ze ooit hebben gemaakt denk ik. supergoe :niceone:

Alcoholic Punk

Legacy Member
twas best gezellig en zoals verwacht, een morda show in ma/z dus misschien wel 1150 man (is cool voor de bands) maar waarvan 95% mensen die 1x op e jaar buiten komen omdat morda in ma/z speelt, je ziet ze niet op gewone kleine shows in brugge en al zeker niet erbuiten.

Nuja

the setup: ze ware goed
liar: ni gezien en moest ze nie zien ook
severance: band van de avond, coole muziek zonder meer
morda: njah muzikaal spreken ze mij al ni echt aan, live vind ik ze iets beter maar kvond het niet echt schitterend. Mij wel kapot gelachen met hun videoscherm foutjes die ze lijk doodsimpel konden vermijden op voorhand.

en da gejank over divers, njah een voet ofzo tegen uw smoelwerk krijgen is idd niet leuk maar er bestaat een oplossing voor: ergens anders staan, kstond ik mooi achteraan kon alles zien en had geen last van dergelijke zaken.

op de terugweg moeten luisteren naar de nieuwe morda en njah sorry voor de mensen van morda maar ik zal geen koper worden ervan.

syndrom

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
twas best gezellig en zoals verwacht, een morda show in ma/z dus misschien wel 1150 man (is cool voor de bands) maar waarvan 95% mensen die 1x op e jaar buiten komen omdat morda in ma/z speelt, je ziet ze niet op gewone kleine shows in brugge en al zeker niet erbuiten.


Word!

Bad Religion

Legacy Member
http://www.purevolume.com/ascreamfromtheheart

"This is the story about a band which is totally based on emotions, passion and the meaning of life. Never willing to give up where they live for, never ashamed of what they stand for. The mix of emocore, screamocore and hardcore can be described best as: heartcore."

emo van de lage landen. maar "heartcore" is dat iets nieuw?

exploder

Legacy Member
Bad Religion zei:
http://www.purevolume.com/ascreamfromtheheart

"This is the story about a band which is totally based on emotions, passion and the meaning of life. Never willing to give up where they live for, never ashamed of what they stand for. The mix of emocore, screamocore and hardcore can be described best as: heartcore."

emo van de lage landen. maar "heartcore" is dat iets nieuw?
elke groep is een nieuw genre he :unsure:

Autechre.

Legacy Member
Nieuwe plaat van Pelican! Alléja, ge snapt het wel, nu verkrijgbaar, binnenkort in mijnen vinylbak als gatefold lp. ;) Repititief as fuck, en hypnotizerend enal.

e-card
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan