
ik hoorde juist nog het laatste liedje toen ik stond aan te schuiven die TSU speelde (denk dat het nine kinds of pain was, ben het vergeten) en ik wist van dat moment dat ik het beste gemist had

ad:
liar hoor ik ni zo graag, twas de eerste keer dak hun gezien heb en ik vond er niet zoveel aan
ben welgeteld 10 seconden (mss 15 seconden) in die moshpit geweest en khad al bloedlip dusja ben dan naar buiten geweest
severance is ni volledige me stijl ma kvond tg geestig
morda sfeer was wel goe maar kvind iets te kort (aleeja te weinig nieuwe liedjes!)
kvond vooral jmr daze concept of irony niet gespeeld hebben
nuja kheb nog demo gekocht van collapsed vor 2 euro, en paar posters en drumstokje + kheb me ng redelijk goe geamuseerd dus twas wel in orde
