Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Autechre. zei:
Nieuwe plaat van Pelican! Alléja, ge snapt het wel, nu verkrijgbaar, binnenkort in mijnen vinylbak als gatefold lp. ;) Repititief as fuck, en hypnotizerend enal.

e-card

Pelican, nog zo'n coole band... heb er nog altijd spijt van dat ik ze met amen ra niet ben gaan bezien in kortrijk ongeveer een jaartje geleden... was toen nog niet echt mijn ding...

jakke18

Legacy Member
Bad Religion zei:
http://www.purevolume.com/ascreamfromtheheart

"This is the story about a band which is totally based on emotions, passion and the meaning of life. Never willing to give up where they live for, never ashamed of what they stand for. The mix of emocore, screamocore and hardcore can be described best as: heartcore."

emo van de lage landen. maar "heartcore" is dat iets nieuw?
ge hoord zo hard dat da nen hollander is

bah

badXtrip

Legacy Member
Allé, weer ne missen.


& Woohoo, ik ga volgende week naar Fluff Fest in Tjechië... wees maar jaloers & al! :cool:

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Allé, weer ne missen.


& Woohoo, ik ga volgende week naar Fluff Fest in Tjechië... wees maar jaloers & al! :cool:
Veel plezier!
Wie speelt er zoal? Heb de affiche zien hangen op pressure, maar heb enkel WOJ onthouden :)

badXtrip

Legacy Member
zoals je al zei: wall of jericho... verder wel nog coole bands gelijk Black Friday 29, To Kill, Morser (hopelijk beter dan op ieperfest vorig jaar, khoop et echt! ), Faust Again, Paint The Town Red & redelijk veel bands waar'k nog nooit van m'n leven heb gehoord... altijd wel eens cool om andere, niet bekende bands te zien!

exploder

Legacy Member
weet iemand hier wnn duynerock begint/eindigt (tis omdak moe werken dag derop enzo...)

kheb mail gestuurd ma ze zendn ng ni weer (mja morgen mss)

Reedsh

Legacy Member
punk-o-rama 10 aangeschaft
lol vindt daar nog maar is een "punk" groep op :)
allemaal faux-emo en wat rock
ng wel paar goei dingen tussen (zit zo dvd bij met 24 clips wat wel leuk is bij verveling) marja niet meer wat het geweest is :)

Anti-flag

Legacy Member
Reedsh zei:
punk-o-rama 10 aangeschaft
lol vindt daar nog maar is een "punk" groep op :)
allemaal faux-emo en wat rock
ng wel paar goei dingen tussen (zit zo dvd bij met 24 clips wat wel leuk is bij verveling) marja niet meer wat het geweest is :)



ja de laatste die ik heb is acht , en daar verandert het ook al serieus op , en bij de negen zeker.

5 en 6 zijn wel nog goed :applause:

Reedsh

Legacy Member
ja welja bij 8 begon dat idd zowat, 9 was al op het randje, maar 10 is echt derover :p
altijd die matchbook romance crap enzo ;[

exploder

Legacy Member
btw die laatste liedjes gistrn van severance (laatste 3 denkek)
was da van godspeed of was da van ne andere cd?

syndrom

Legacy Member
speakers corner= let's talk about us
Kill them all= godspeed
Et laatste alle voor de bis weet ik niet meer wekkeen dat was

Ik vind severance gewoon goed, kvind hun genre altijd goed da spreekt me aan

syndrom

Legacy Member
Duynerock timetable

10.30u 11.00u Black Heart Rebellion
11.15u 12.45u Ladbroke
13.00u 13.45u Abstinence
14.00u 14.45u SFP
15.00u 15.45u Disphoria
16.00u 16.45u Screaming-Out
17.00u 17.45u Officer Jones ACHPCP
18.00u 18.45u
19.00u 19.45u Severance
20.00u 20.45u Morda
21.00u 21.45u Death Before Disco
22.00u 22.45u Sincere
23.00u 23.45u. Nailpin
24.00u 01.00u Venerea
01.00u …u SURPRISE ACT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan