Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
bartreligion zei:
Onlang de Get Up Kids herondekt. Wat een geniale band was dit toch wel niet.:bow:


Schande dat je die ooit vergeten bent!

Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe :)

Anti-flag

Legacy Member
badXtrip zei:
Ik had ook al een eindje geleden gehoord dat ramallah naar belgië ging... spelen die niet op die show met hatebreed, of ben'k mis?


jep, ook unearth , the setup en death before dishonor

xcruchesx

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ik had er toch al iets van gelezen op het antwerp hardcore forum een paar weken terug

badXtrip zei:
Ik had ook al een eindje geleden gehoord dat ramallah naar belgië ging... spelen die niet op die show met hatebreed, of ben'k mis?

Anti-flag zei:
jep, ook unearth , the setup en death before dishonor

ze spelen in Hof Ter Loo den 26ste november, khad er in elk geval nog niets van gehoord

Jellepunk

Legacy Member
Gaat iemand naar de IScream showcase? ik probeer er allesinds te zijn!

xcruchesx

Legacy Member
2/11 @ frontline, Gent

CRIMSON FALLS
(B – refined mixture of metalcore, melodeath, brutal US death metal and modern metal)
DAYS OF BETRAYAL
(B – rising metalcore stars from the Meetjesland)
RAFFLESIA
(B – a furious combination of hardcore and metalcore, melody and mosh, thrash and metal)
OMERTA
(B – brutal metalcore)

DOORS: 20:00 – 1st BAND: 21:00

Mayh3M

Legacy Member
xcruchesx zei:
ze spelen in Hof Ter Loo den 26ste november, khad er in elk geval nog niets van gehoord
26-11-2006
Hof Ter Lo
ANTWERPEN
16h00

HATEBREED (us)
UNEARTH (us)
RAMALLAH (us)
TWELVE TRIBES (us)
DEATH BEFORE DISHONOR (us)
THE SETUP (b)

18 € vvk

mudvAyne

Legacy Member
Mayh3M zei:
26-11-2006
Hof Ter Lo
ANTWERPEN
16h00

HATEBREED (us)
UNEARTH (us)
RAMALLAH (us)
TWELVE TRIBES (us)
DEATH BEFORE DISHONOR (us)
THE SETUP (b)

18 € vvk
Da valt nog goed mee :}

Alcoholic Punk

Legacy Member
ge moogt mij daar allemaal 1 komen trakteren :p
word er dan net 22

@jelle

dunno, ik twijfel iscream showcase en discipline eindelijk nog eens zien of naar born to lose gaan zien.

Hellrabbit

Legacy Member
DekadeZ zei:
Schande dat je die ooit vergeten bent!

Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe :)

understatement van de eeuw jongeman

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@jelle

dunno, ik twijfel iscream showcase en discipline eindelijk nog eens zien of naar born to lose gaan zien.


Tja, tis tricky é, maar ken born to lose echt nie, maar moest ik ze kennen zou ik ook beginnen twijfelen, zeker da, maar dicipline, nervous chillin', heartaches en enemy rose, sorry ze, maar das wel een super affiche!

mja, nervous chillin' ga je wel nog zien hé ^^

Jellepunk

Legacy Member
kheb wel iets te doen ;-). Nja, antwerpe is beetje ver. Moest ge opname ofzo maken, op myspace plakken die handel. Kben wel eens benieuwd!

kga mss naar six ft ditch en special move in de vortn samen met the boss dinsdag, maar tis weer nog nie zeker...

sir oinksalot

Legacy Member
wordt aan gewerkt ;), eind dit jaar/ begin volgend jaar duiken we de studio in voor een nummertje of twee te recorden voor myspace

Bart Religion

Legacy Member
DekadeZ zei:
Schande dat je die ooit vergeten bent!

Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe :)

eigenlijk wel :$

Dresden Dolls ken ik echter niet direct.

Hellrabbit

Legacy Member
bartreligion zei:
eigenlijk wel :$

Dresden Dolls ken ik echter niet direct.

Dresden Dolls noemen zichzelf Punk Cabaret, maar hebben eigenlijk niets met punk te maken uiteindelijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan