Starrk
Legacy Member
bartreligion zei:Onlang de Get Up Kids herondekt. Wat een geniale band was dit toch wel niet.![]()
Schande dat je die ooit vergeten bent!
Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartreligion zei:Onlang de Get Up Kids herondekt. Wat een geniale band was dit toch wel niet.![]()

badXtrip zei:Ik had ook al een eindje geleden gehoord dat ramallah naar belgië ging... spelen die niet op die show met hatebreed, of ben'k mis?
sir oinksalot zei:ik had er toch al iets van gelezen op het antwerp hardcore forum een paar weken terug
badXtrip zei:Ik had ook al een eindje geleden gehoord dat ramallah naar belgië ging... spelen die niet op die show met hatebreed, of ben'k mis?
Anti-flag zei:jep, ook unearth , the setup en death before dishonor
26-11-2006xcruchesx zei:ze spelen in Hof Ter Loo den 26ste november, khad er in elk geval nog niets van gehoord
Da valt nog goed mee :}Mayh3M zei:26-11-2006
Hof Ter Lo
ANTWERPEN
16h00
HATEBREED (us)
UNEARTH (us)
RAMALLAH (us)
TWELVE TRIBES (us)
DEATH BEFORE DISHONOR (us)
THE SETUP (b)
18 € vvk
DekadeZ zei:Schande dat je die ooit vergeten bent!
Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe![]()
Alcoholic Punk zei:@jelle
dunno, ik twijfel iscream showcase en discipline eindelijk nog eens zien of naar born to lose gaan zien.
sir oinksalot zei:voor degene die niets te doen hebben dit weekend, zaterdag spelen wij met brickbat (http://myspace.com/brickbathc) onze eerste show in den drempel, antwerpen
samen met caldera suhrim en simbiose

DekadeZ zei:Schande dat je die ooit vergeten bent!
Ikzelf ben onlangs op The Dresden Dolls gebotst, best wel nog leuk gedoe![]()
bartreligion zei:eigenlijk wel![]()
Dresden Dolls ken ik echter niet direct.
