Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jellepunk

Legacy Member
Wie gaat naar Liar zondag? ik heb mss, heel mss nog tickets :/ blijkbaar direct uitverkocht, maar door annulaties snel weer gemaild, hopelijk heb ik nog een ticket!

Alcoholic Punk

Legacy Member
jelle mocht ge gene hebben spreken we wel af, kzorg wel da ge nog 1 krijgt, ken iemand met 2 over

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
Wie gaat naar Liar zondag? ik heb mss, heel mss nog tickets :/ blijkbaar direct uitverkocht, maar door annulaties snel weer gemaild, hopelijk heb ik nog een ticket!

zelfde hier,ik sta normaal gezien nu op de lijst
MORGEN! :bow:

mudvAyne

Legacy Member
Moet weer just ne maat verjaard zijn :(
Kan ik nie naar de laatste show van Liar :( :s :sad: :cry:
achja ...
nix aan te doen

Jellepunk

Legacy Member
bah, wij staan nie op de lijst, kan ma zien dat ze ons binnen laten!

we zullen tegen 4 gaan, hopelijk lukket, kwil het echt nie missen!

_Wicked_

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Na de bands gechecked te hebben betwijfel ik dat ik zal gaan. :p
n/o btw
Nja, maar 23€ is niet overdreven veel voor 5 groepen in den AB é :p
Enja Anti-flag ( rest neem ik er maar bij :p )

Jellepunk

Legacy Member
Hoe zot was liar niet? Schone final show, hun best dat ik hun al gezien heb maar kvind Hanz toch beetje teveel babbelen en ze hebben er de laatste euro deruit gehaald, vond ik wel jammer.

Sjans dat de organisatie ons nog heeft binnen gelaten allesinds.

Rise and fall voor eerste keer gezien en kvond wel goed, niet 100% mijn ding maar kga wel moite doen als ik ze nog keer kan zien!

Bart Religion

Legacy Member
Onlang de Get Up Kids herondekt. Wat een geniale band was dit toch wel niet.:bow:

xcruchesx

Legacy Member
zijn er hier fans van Rafflesia? echt een veelbelovende band met een killer eerste MCD!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik vond ze wel vet op Ieperfest, niet volledig mijn stijl, maar toch wel cool.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
Hoe zot was liar niet? Schone final show, hun best dat ik hun al gezien heb maar kvind Hanz toch beetje teveel babbelen en ze hebben er de laatste euro deruit gehaald, vond ik wel jammer.

Sjans dat de organisatie ons nog heeft binnen gelaten allesinds.

Rise and fall voor eerste keer gezien en kvond wel goed, niet 100% mijn ding maar kga wel moite doen als ik ze nog keer kan zien!

idd sjance :p

xcruchesx

Legacy Member
juist bericht gehad van de merchguys van Ramallah: ze komen binnenkort naar België!

xcruchesx

Legacy Member
hun europese tour is nog maar net aangekondigd bij mijn weten, de data alleszins

badXtrip

Legacy Member
Op de liar show enkel liar gezien aangezien ik met het eten moest helpen, coole show alvast van liar, de rest kan ik niet over oordelen...

sir oinksalot

Legacy Member
xcruchesx zei:
hun europese tour is nog maar net aangekondigd bij mijn weten, de data alleszins

ik had er toch al iets van gelezen op het antwerp hardcore forum een paar weken terug

badXtrip

Legacy Member
Ik had ook al een eindje geleden gehoord dat ramallah naar belgië ging... spelen die niet op die show met hatebreed, of ben'k mis?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan