Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jellepunk zei:Wie gaat naar Liar zondag? ik heb mss, heel mss nog tickets :/ blijkbaar direct uitverkocht, maar door annulaties snel weer gemaild, hopelijk heb ik nog een ticket!

Nja, maar 23€ is niet overdreven veel voor 5 groepen in den AB éLoRdOfMaDnEs zei:Na de bands gechecked te hebben betwijfel ik dat ik zal gaan.
n/o btw
)bartreligion zei:http://www.rzldzl.com/
nieuwe clip van RazzleDazzle online te bekijken en hij is echt supervet en megacool.
Jellepunk zei:Hoe zot was liar niet? Schone final show, hun best dat ik hun al gezien heb maar kvind Hanz toch beetje teveel babbelen en ze hebben er de laatste euro deruit gehaald, vond ik wel jammer.
Sjans dat de organisatie ons nog heeft binnen gelaten allesinds.
Rise and fall voor eerste keer gezien en kvond wel goed, niet 100% mijn ding maar kga wel moite doen als ik ze nog keer kan zien!

Alcoholic Punk zei:idd sjance![]()
xcruchesx zei:hun europese tour is nog maar net aangekondigd bij mijn weten, de data alleszins