Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sevencrowns zei:Live vanop cactus; Low was fenomenaal. Kurt vile (van wat we gezien hebben) was ook super. Nu een minder interessante band bezig. En regen. Kutzooi.

Hayrus zei:Low was wel zalig inderdaad. En CW Stoneking ook aangenaam verrast, ik waande me direct in de 50s
*Edit* wel het vermelden waard: heetste wijf ooit gezien (aan het buikdansen in zo'n turkse thee-tent).
Had echt de indruk dat ze er niet al te veel zin in hadden. Low was echter wel in orde en Black Box vond ik ook steengoed tbh, die nog niet live gezien en was onder de indruk.
Heb daar jammer genoeg geen buikdanseres gezien, maar die 2 chicks die er werkten mochten ook wel gezien worden, damn. Genoeg redenen om daar lang te zitten 
Creamium zei:Hoogtepunt van Cactus voor mij was die thee-tentHeb daar jammer genoeg geen buikdanseres gezien, maar die 2 chicks die er werkten mochten ook wel gezien worden, damn. Genoeg redenen om daar lang te zitten
![]()
Was rond 1u 's avonds denk ik.Ben nog niet in CR geweest. Wat is Categorie 1? Zitten? En waar dan? Ik wil gewoon het meest vooraan, bij voorkeur staan.MrM@tthijs zei:
Kid_C zei:Staan dus.![]()
UnFinished zei:
Hayrus zei:Ge gaat het niet geloven, maar 't was dus die ene chick (brunette, de heetste) die even verdween en plots terugkwam in zo'n losse broek vol rinkelende belletjes, buikje bloot, en begon te buikdansenWas rond 1u 's avonds denk ik.
(ik vond die blonde zelfs nog iets heter tbh)Hayrus zei:Thx. Weet je toevallig ook of je van zitten naar staan kunt gaan? Of wordt dat gecontroleerd?