Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tranco zei:ik kijk vooral uit naar het nieuwe album van Muse. Ik hoop op een volledige stijlbreuk met hun laatste plaat.
Utred zei:Sowieso dat ze er dubstepinvloeden insteken.
MrM@tthijs zei:We have a winner!

shiftyke zei:7/11/12 GY!BE - Cirque Royal![]()
MrM@tthijs zei:YEEEEEEEEEEEEES
UnFinished zei:Bron? Op de site van Cirque Royal staat er precies nog niets.
Zou mijn jaar wel maken moest het waar zijn, fuck![]()

UnFinished zei:http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/484486_10150998218474448_1930335240_n.jpg
Iemand een tripke naar Tokyo?
Kid_C zei:En niet te vergeten, het almachtige Shellac. En Seam. En Slint. En Dirty Three. En Bedhead. En ...
Burntfaceman zei:De volle 3 dagen.
