Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kid_C

Legacy Member
Weinig aan te snappen, gewoon tribal psych disco. :unsure: Als ze dit live kunnen leveren, zitten we met een cultband.

MrM@tthijs

Legacy Member
Iemand toevallig een lijstje met sterke releases van 2012? Ik zit echt zwaar achter.

Tranco

Legacy Member
MrM@tthijs zei:
Iemand toevallig een lijstje met sterke releases van 2012? Ik zit echt zwaar achter.

Ik vind 2012 tot nog toe zwaar minder dan 2011 :( Ofwel ligt dat aan mij.

xiempie

Legacy Member
Tranco zei:
Ik vind 2012 tot nog toe zwaar minder dan 2011 :( Ofwel ligt dat aan mij.
Heb ik al van veel mensen gehoord. Ik vind 2012 tot nu toe al pakken beter dan 2011

Vernon

Legacy Member
ILikeTrains komt naar de Nijdrop (opwijk), 13 november. Kleine venue, benieuwd wat dat gaat geven.

Drew

Legacy Member
Moest daarnet de was uithangen, plakte nog een etiket op de wasmand.

'Hipster Wasmand blauw'
:unsure:

Huxley

Legacy Member
Skyscraper zei:
kunt ni elk jaar naar KKK op de feeste gaan éh.
dit jaar was 't den toer aan kabul golf club om serieus aars te kicken :)

Naar KKK ben ik gaan zien zaterdag in de handelsbeurs. Van Raketkanon had ik jammer genoeg nog nooit gehoord tot zondag :(
Kwou naar gaan KGC zien gisterenochtend maar kmoest werken, zal ook wel tof zijn geweest.

Kid_C zei:
Is dat niet Raketkanon?

Ja, idd. Da was donderdag ofzo in de charlatan.

Utred

Legacy Member
Raketkanon heb ik een tijdje geleden ook gezien in de handelsbeurs, was inderdaad ferm goed. Kan moeilijk anders met Pieter-Paul Devos.

Bart Religion

Legacy Member
Een tijdje geleden had ik reeds een meldig gemaakt van het nieuwe online magazine Hard Volume. Inmiddels staan we al veel verder. Het forum is af en de frontpage is dat bijna. Een pak interviews met interessante mensen op gebied van muziek en literatuur staan gepland.

Toch zoeken we nog steeds mensen die willen meewerken. Hard Volume is een magazine door de community en voor de community.

Check het zelf uit

https://www.facebook.com/HardVolumeMagazine
http://www.hardvolume.net/forum
http://www.hardvolume.net

Let wel dat de frontpage nog in opbouw is en pas klaar zal zijn zodra de geplande interviews klaar zijn.

attn mods: dit is geen reclame post maar on-topic.

beton

Legacy Member
Let's celebrate another year of undergroundshows with this fest at the Spiegeltent at Noordkasteel.
Same formula as last year and the year before:
14 bands, 2 stages, nice & friendly atmosphere, a lot of decibels!
And Captain Crack playing his most delicious & groovy records afterwards!

Bands:

44 RAVE
ALRIGHT THE CAPTAIN (UK)
AGUARDENTE
BEAR
MUSTH
ASHTORETH
THE RODEO IDIOT ENGINE (BC - also playing Hellfest)
CODASYNC
TOXIC SHOCK
MOUNT VENUS
CYCO JAKE & THE FUCKUPS
ICARUS
DE VETTIGE WIJVEN
CAT CLAW

& DJ CAPTAIN CRACK

Doors: 1pm
First band: 2pm

Presale-price: 15 euro (get your tickets at café The Joker or Antwerp Music City).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan