Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holocene

Legacy Member
Het concert van Sigur Rós is volledig uitverkocht. Uitzonderlijk gaan we voor dit concert werken met een WACHTLIJST. Je kan je hierop laten zetten door een mail te sturen naar [email protected] met de vermelding 'Wachtlijst Sigur Rós'.

Zal waarschijnlijk niet veel uitmaken, maar toch.

clercqie

Legacy Member
Ja, ook gehoord. Tekst valt wel nog mee, maar dat Frans is zo'n harde gimmick.
Ben eens benieuwd naar het volledige album.

Hayrus

Legacy Member
Utred zei:
Iemand succes?

Yap :applause:

(met medeleven naar iedereen die er geen heeft)

Zal de eerste keer worden dat ik ze zie (op zo'n mooie locatie en met zo'n fantastisch album dan nog). Alleen stom dat ik dus 2 tickets heb voor 3 potentiële liefhebbers (ik ga sowieso want ik heb besteld :tongue:).

?therapy?

Legacy Member
Als ge niet kunt kiezen wil ik gerust meegaan ze. :)

Als 3honden vechten om een been, loopt ?therapy? er mee heen :unsure:

clercqie

Legacy Member
Mijn spellchecker gaf geen fout nochtans. :p
Kga het laten staan denk ik :D

MrM@tthijs

Legacy Member
https://www.facebook.com/events/402236706488193/

Tim Theo Deceuninck zei:
Bij de aankondiging van het concert van Sigur Ros werd een grijze wereld een oase van groen, een beetje zoals in het prachtige schilderij van Courbet (The Stream of the Puits-Noirs). Een rivierstroompje zocht zijn weg in kilte, en rotsen werden overmeesterd door weelderig bladerdek. Tot zelfs het onderscheid tussen ruwe rots, grond, water en schitterend groen vervaagde
In de stilte van de dag kwamen de scherpe toonhoogtes en melancholische zangtonen spontaan in mijn hoofd zinderen. Te spontaan om toeval te zijn, te spontaan om betekenisloos te zijn.

Het mocht niet zijn, zou men dan denken. En ja, misschien is het wel zo. Maar is dat een reden om de klanken niet te laten verder zinderen, stromend als de rivier in Courbets schilderij, stromend door gedachtenstromen. Nee, ik stel voor, beste vrienden zonder tickets (want ik vermoed dat deze hier talrijker zijn dan de mensen die wel tickets hebben) om te blijven genieten van sigur ros!
Ik wil een bos, een rivier, een groep gepassioneerde muziekluisteraars, een groot scherm, stevige boxen, een platendraaier en bovenal Heima en de lp's van sigur ros. Samen met alle vriendelijke mensen die willen delen een mooie sigur ros avond maken, muziek luisteren, praten over muziek, praten over leven, hoop, taart bakken en kampvuur maken.

Who's in?

Klinkt leuk!

Holocene

Legacy Member
Bij de aankondiging van het concert van Sigur Ros werd een grijze wereld een oase van groen, een beetje zoals in het prachtige schilderij van Courbet (The Stream of the Puits-Noirs). Een rivierstroompje zocht zijn weg in kilte, en rotsen werden overmeesterd door weelderig bladerdek. Tot zelfs het onderscheid tussen ruwe rots, grond, water en schitterend groen vervaagde
In de stilte van de dag kwamen de scherpe toonhoogtes en melancholische zangtonen spontaan in mijn hoofd zinderen. Te spontaan om toeval te zijn, te spontaan om betekenisloos te zijn.

Dear god.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan