Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1ploid

Legacy Member
sevencrowns zei:
Kan mij iemand even het succes van The Black Keys uitleggen? Goeie band, sowieso. Maar hoe kan een band zoals dat heden ten dagen zò populair zijn? Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik kan me moeilijk inbeelden dat een band dat met een album als Thickfreakness op de proppen komt diezelfde aandacht krijgt.

Met Brothers is toch wel het grote succes gekomen, denk ik. Daarmee hebben ze 3 grammy's gewonnen.
Het is denk ik een combinatie van goeie muziek, teksten over liefde, eerdere succes van garagerockband White Stripes, geweldig grappige videoclips, en gewoon hun sympathiek voorkomen en relativeringsvermogen in interviews en dergelijke.

beton

Legacy Member
Juist Agent Fresco gaan zien in Den Haag. TOTALLY worth the trip!
Die mannen zijn mega vet, live.

Wie komt er mee volgende week donderdag naar Utrecht? :)

Bart Religion

Legacy Member
Ik ken de Black Keys als sinds hun eerste plaat ^^

Ook het checken waard: Jon Spencer Blues Explosion. Hoor je meteen waar White Stripes de mosterd heeft gehaald.

sevencrowns

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Met Brothers is toch wel het grote succes gekomen, denk ik. Daarmee hebben ze 3 grammy's gewonnen.
Het is denk ik een combinatie van goeie muziek, teksten over liefde, eerdere succes van garagerockband White Stripes, geweldig grappige videoclips, en gewoon hun sympathiek voorkomen en relativeringsvermogen in interviews en dergelijke.

Ja zoals ik al eerder zei ken ik die laatste plaat niet, maar op basis van die single concludeer ik wel dat dat een totaal andere (populairdere) stijl is. Van daar de vraag eigenlijk. De eerste albums zijn met blues doordrenkte rock en ik zie dat gewoon tegenwoordig niet meer zò populair worden als zij nu zijn.

Snaggit

Legacy Member
Man man moet binnen tien minuten naar school vertrekken :angry:
Tzal dus weeral niks zijn...

Snaggit

Legacy Member
Ik geef het op...
3 kwartier zitten proberen, ik probeer straks na school nog eens als het niet uitverkocht is :')

Drew

Legacy Member
Er zijn onvoldoende kaarten beschikbaar in deze rang op dit tijdstip om aan uw verzoek te kunnen voldoen. Selecteer een andere rang of selecteer minder plaatsen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan