Archief - Post - / math - / prog / experimental / indie rock: Part II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drew

Legacy Member
Grizzly Bear speelt in november op da Pitchfork festival in Parijs.

*crosses fingers*

krisdw

Legacy Member
Lit heeft gisteren een nieuw nummer beschikbaar gemaakt via Artistdirect.com

Miss You Gone staat op de nieuwe cd, The View From the Bottom, die op 19 juni uitkomt.

Beluister het nummer hier:
Miss You Gone by Lit @ ARTISTdirect.com

Mijn persoonlijke mening: het is... anders. In het begin vond ik het maar zo-zo, maar na een aantal keer luisteren werd het wel beter. Zeker niet hun beste tot hier toe, dat moet ik wel toegeven (hoe een grote fan ik ook ben).

Wat vinden jullie?

sevencrowns

Legacy Member
Kan mij iemand even het succes van The Black Keys uitleggen? Goeie band, sowieso. Maar hoe kan een band zoals dat heden ten dagen zò populair zijn? Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik kan me moeilijk inbeelden dat een band dat met een album als Thickfreakness op de proppen komt diezelfde aandacht krijgt.

MrM@tthijs

Legacy Member
sevencrowns zei:
Kan mij iemand even het succes van The Black Keys uitleggen? Schitterende band, sowieso. Maar hoe kan een band zoals dat heden ten dagen zò populair zijn? Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik kan me moeilijk inbeelden dat een band dat met een album als Thickfreakness op de proppen komt diezelfde aandacht krijgt.

Studio Brussel.

Brek

Legacy Member
sevencrowns zei:
Kan mij iemand even het succes van The Black Keys uitleggen? Goeie band, sowieso. Maar hoe kan een band zoals dat heden ten dagen zò populair zijn? Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik kan me moeilijk inbeelden dat een band dat met een album als Thickfreakness op de proppen komt diezelfde aandacht krijgt.

Populair(e) site, blog, tijdschrift... + BANDWAGON

UnFinished

Legacy Member
sevencrowns zei:
Kan mij iemand even het succes van The Black Keys uitleggen? Schitterende band, sowieso. Maar hoe kan een band zoals dat heden ten dagen zò populair zijn? Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik kan me moeilijk inbeelden dat een band dat met een album als Thickfreakness op de proppen komt diezelfde aandacht krijgt.

Een dosis talent van de band, veel geluk en goede marketing van het label zeker?

Plus het feit dat hun nummers over het universele thema 'liefde' gaan. Werkt altijd bij het gewone plebs ;)

Tranco

Legacy Member
sevencrowns zei:
Is dat allemaal door die Lonely Boy single? Ik moet wel zeggen dat ik hun laatste album nog niet beluisterd heb (buiten die single dan uiteraard).

Ik denk het. Ten tijde van Brothers waren ze nog niet zo populair als nu terwijl het wel een véél beter album is dan hun laatste.

clercqie

Legacy Member
Tranco zei:
Ik denk het. Ten tijde van Brothers waren ze nog niet zo populair als nu terwijl het wel een véél beter album is dan hun laatste.
I respectfully disagree :p Brothers was geniaal gewoon.
Nuja, waarschijnlijk gewoon door de goede kritieken, die videoclip en misschien ook hun reclamecampagnes (Brothers had heel veel advertenties indertijd).




Vernon zei:

Slechte albumtitel en die clipjes zijn nu niet bepaald fantastisch. Shit :s

bluecadet3

Legacy Member
God Bless Primavera stream. Archers zijn hard, int zonneke en een pint, man man ben jaloers. Straks nog Afghan Whigs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan