ik speel al piano sinds mijn 5 jaar , mijn eerste was een kleine casio ....
men tweede was een ECS " verdwenen merk", ik was dan 11 jaar en dat was een 64 toets orgel piano .... lessen gevolgd tot mijn 18 jaar .
gedurend deze periode was ik zwaar ge influenceerd door artiesten zoals " jean michelle jarre , new order , vangelis en depeche mode " .
achter mijn 18 jaar ben ik niet bij de pakken blijven zitten ik heb een Yamaha djx 1 gehad en daarop heb ik toch wel veel deuntjes kunnen spelen.
2 jaar geleden heb ik een midi controller gekocht mijn yamaha verkocht en nu dees jaar heb ik ook een Casio PX 110 88 toetsen stage piano aangeschaft.
Ik heb graag de casio geluiden want dit is een merk die terug aan het kommen is .
De genres die ik meestal speel zijn New wave en groove .
Op mijn websites staan al mijn zelf geconponeerde liedjes jullie kunnen gerust luisteren naar mijn skills .
www.djeffectone.be
Nu tegenwoordig speel ik veel sampels in en darna maak ik er een sequence van .
Ik heb ook een paar keers ge experimenteerd met elektrische guitaren en bass maar deze vond ik te tricky voor mij .
upcomming is een elektrische drumstel van roland .