vloet
Legacy Member
Ik heb 2 jaar pianolessen gevolgd in muziekschool in Lier. Beviel mij niet (beetje te klassiek gericht).
Ben dan keybord lessen gaan volgen. Dat heb ik 3 jaar gedaan maar dan gestopt. Ik ben dan begonnen met gitaar en sindsdien is het pianospelen zwaar achteruit gegaan. Gitaar lag mij veel beter blijkbaar. Ook ben ik veel 'onzekerder' als ik keybord speel voor publiek. Dit heb ik helemaal niet met gitaar.
Ben dan keybord lessen gaan volgen. Dat heb ik 3 jaar gedaan maar dan gestopt. Ik ben dan begonnen met gitaar en sindsdien is het pianospelen zwaar achteruit gegaan. Gitaar lag mij veel beter blijkbaar. Ook ben ik veel 'onzekerder' als ik keybord speel voor publiek. Dit heb ik helemaal niet met gitaar.
maar kga het zéker nog doen! Dat moet gewoon 


ad:
.

