Archief - oems ruilen voor technics?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaws

Legacy Member
CFK zei:
mensen, mensen, mensen

ik kan er inkomen dat jullie je ergeren maar met wtf zijt ge bezig?
die kerel vraagt maar 1 ding aan jullie: 'wie wil zijn technicsen ruilen tegen OEM's'
^
^
that's f*cking all!

is't nu zo moeilijk om gewoon ja/nee te antwoorden en niet te zitten shitten over hoe veel materiaal hij koopt/verkoopt en f*cking veel dat jullie al dan niet kan schelen.

get lost eh kerels, 'k dacht dat het music forum hier een van de 'meest begrijpenden/steunende' was maar tegenwoordig...
kheb u post dan maar ff gereport, nen hele post in vet zetten doet ge niet en uwe inhoud zit er naast want hij vraagt wel degelijk of het een goed idee is om te ruilen

OT: ik zou zelf niet ruilen en u vraag of dat iemand hier zijn technics gaat ruilen voor oems gaat 99% zeker onbeantwoord blijven

jerre555

Legacy Member
Blijkbaar,

Anyway, ik zal bij men oems blijven en gewoon ervaring opdoen als ik draai op fuiven, ik zie dan nog wel hoe dat zal verlopen met die technics, ik zal er wel omweg mee kunnen, als het echt een noodzaak word dan koop ik er mssch ene, ik blijf zoals ik nu ben.

Anyway thx voor al julie comments

Groeten Jeremy

Arcko_Drazen

Legacy Member
jerre555 zei:
Blijkbaar,

Anyway, ik zal bij men oems blijven en gewoon ervaring opdoen als ik draai op fuiven, ik zie dan nog wel hoe dat zal verlopen met die technics, ik zal er wel omweg mee kunnen, als het echt een noodzaak word dan koop ik er mssch ene, ik blijf zoals ik nu ben.

Anyway thx voor al julie comments

Groeten Jeremy

Dat noem ik een wijze beslissing ;)
Ik doe ook enkel ervaring met technics op op feesjes

Arcko D

Anoniem09

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
Mogelijke reden: ik ben opgegroeit (dj-opgegroeit :p) met Q30's :)

Mja zelf dan nog. Ik ben begonnen met super oem's, nooit op iets anders gedraait. Dan moest ik even op een fuif op technics draaien en week erna op zo'n namaak q30's, en da ging eigenlijk overal even perfect vond ik. Ge moet wat minder kracht op de platter zetten enzo, maar dat had ik vanaf de eerste seconden al door, en ik mix nu gewoon op alles gelijk op super oems. Aloewel ik wel superoems prefereer door de meer functies ;)

TRFluffy

Legacy Member
ho, de Q30 moete nog net dat ietsje anders behandelen, die heeft nog een eigen willetje, wa ge bij een technics of soem nie of minder hebt...

Anoniem09

Legacy Member
Aah, zal is ff navragen welke dat dat dan waren, want die persoon ken ik nog van wie het gerief was, maar het leek er allesinds op. Twaren acura's dachtek, maar weet niet juist welke, maar dacht zo'n cloon van q30-r4000

TnG-

Legacy Member
wa het ook was, van Q30s gade gemakkelijk naar technics (naar alles eigelijk)

good 'ol-zet-motor-stil-en-pitch-is-veranderd-JB's

Xavez

Legacy Member
1) wat een d/t-fauten hier!
2) CFK: cool f*cking down :)
3) Jerre: goeie beslissing lijkt me. Ik stel mssn wel voor dat je bvb een dag voor je op een fuif moet draaien - als je lang geen technicsen meer onder handen gehad hebt - bij een verhuurbedrijf bvb effe technicsen huurt om terug te wennen =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan